عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خبر داد

جدیت وزیر کشور برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

سبحانی نیا با بیان این که برنامه های وزیر کشور در مورد ناهنجاری ها و بدحجابی ها مورد استقبال همکاران ما قرار گرفت، گفت: وزیر کشور با جدیت به دنبال این مسائل و ریشه یابی آنها می باشد.
کد خبر: ۳۲۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷ - 25October 2014

جدیت وزیر کشور برای برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی

حسین سبحانی نیا عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس در خصوص جلسه با فراکسیون روحانیت و حضور وزیر کشور در این جلسه  گفت:  جلسه خوبی برگزار و بر طبق وظیفه فراکسیون روحانیت، بحث عفاف و حجاب و  ناهنجاری های اجتماعی که در حوزه وزارت کشور می باشد، مورد بررسی قرار گرفت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: وزیر کشور در این جلسه، توضیحات خوبی در مورد برنامه های این وزارتخانه و حساسیت هایی که نسبت به  ناهنجاری های جامعه دارد، ارائه داد و گفت که بعضی ها فکر می کردند که وزارت کشور قصد ورود به این مسائل را ندارد ولی حساسیت ما جدی است و نسبت به ناهنجاری ها و بدحجابی ها حساس هستیم و کارهایی را نیز دنبال خواهیم کرد که جلوی این ناهنجاری ها گرفته شود.

سبحانی نیا در ادامه اظهار داشت: برنامه های وزیر کشور مورد استقبال همکاران ما قرار گرفت و در قانون گذاری کمک خواهیم کرد که این وظیفه مهم در جامعه انجام شود.

وی به بحث اسید پاشی در اصفهان اشاره کرد و تصریح کرد: وزیر کشور با جدیت به دنبال این مسئله و ریشه یابی آن می باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پاسخ به این سوال که برنامه های بعدی فراکسیون روحانیت چیست، خاطرنشان کرد: انشاالله با علما و مراجع دیدار خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد دغدغه ها، نظرات و برنامه های مراجع را شناخته و عملیاتی کنیم.

سبحانی نیا پیرامون ابلاغیه مقام معظم رهبری به  شورای انقلاب فرهنگی درباره شتاب در رشد علمی کشور، گفت: این هفت اصلی که حضرت آقا تبیین کردند، دغدغه های طرفداران انقلاب نیز بود که ایشان ابلاغ کردند و جایگاه انقلاب فرهنگی این است که از مسایل فرهنگی و فرهنگ عمومی جامعه، صیانت کند.

وی در ادامه گفت: شخصیت های دلسوزی در این شورا حضور دارند که با دلسوزی و اعتقاد، این راه کارها را دنبال خواهند کرد و امیدوار هستیم نتایج  و آثار خوبی در صیانت از فرهنگ و  تقویت مبانی اعتقادی مردم انجام دهد.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار