دادستان عمومی و انقلاب تهران در جمع خبرنگاران:

عده‌ای در جریان انتشار اخبار مربوط به اسیدپاشی‌ها تذکر گرفتند

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: در موضوع انتشار برخی اخبار در زمینه اسیدپاشی‌ها، عده‌ای احضار شده و تذکر گرفتند.
کد خبر: ۳۲۰۸۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۵ - 25October 2014

عده‌ای در جریان انتشار اخبار مربوط به اسیدپاشی‌ها تذکر گرفتند

به گزارش دفاع پرس، "عباس جعفری دولتآبادی" دادستان عمومی و  انقلاب تهران در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: در موضوع زمینخواری، هر ماهه احکامی صادر میشود که در شرق و غرب تهران به مورد اجرا گذاشته میشود.

وی افزود: هر چند دستگاههای اجرایی نظیر جهاد کشاورزی، محیط زیست و جاهای دیگر باید نسبت به واگذاری زمین دقت بیشتری کرده تا بعداً ایجاد پرونده نکند.
 
وی افزود: در موضوع اخیر هم دیدید که یکسری از احکام صادر شده بود به قطعیت هم رسیده بود اما برخیها از اجرای آن سر باز زده بودند که نتیجتاً با حضور به موقع خانم ابتکار این موضوع برطرف شد و این پرونده مجدد به جریان افتاد.
 
وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه ریاست قوه قضاییه عنوان کرده بودند که به شما تأکید کردم تا با کسانی که سخنان اشتباه درباره فساد میزنند برخورد کنید آیا این برخوردها در موضوع رسانههایی که همیشه با جریانات غربی در موضوع اسیدپاشی اقدام به  انتشار مطالبی کردند ادامه خواهد داشت یا خیر گفت: از سخنان رئیس قوه قضاییه یک سوء برداشتی شده بود مبنی بر اینکه رئیس قوه قضاییه دستور دادند با کسانی که با فساد برخورد میکنند برخورد شود.
 
جعفری دولتآبادی گفت: در حالی که نظر رئیس قوه قضاییه برخورد با کسانی بود که القای ناامیدی کرده و اینگونه جلوه میدهند که کشور را فساد برداشته و کشور تبدیل شده به پناهگاهی برای مجرمان.
 
وی افزود: همه معتقد به برخورد با فساد هستند و ما هم این اصل را برای خود قائلیم که باید با فساد برخورد شود.
 
دادستان عمومی و انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود درباره رسانههایی که در جریان اسیدپاشی القای جریانات غربی را کردند نیز گفت: همه برخوردهای ما لزوماً قضایی نیست.
 
وی افزود: در برخی از موارد عدهای احضار شده و به آنها تذکراتی هم داده شده و اگر در موردی هم مشاهده شود که رسانهای لزوماً مرتکب جرم شده با آن برخورد خواهد شد.
 
جعفری دولتآبادی درباره پرونده مربوط به رئیس سابق سازمان تأمین اجتماعی نیز گفت: این پرونده در دادسرای تهران در حال بررسی است و اجازه بدهید به همین میزان بسنده کنیم ولی بدانید کارهای خوبی انجام شده و برخی از ابهاماتی که در گزارش هیأت تحقیق و تفحص وجود داشت نیازمند تحقیق بیشتری است.
 
دادستان عمومی و  انقلاب تهران درباره پرونده بورسیهها و سخنانی که درباره این پرونده منتشر میشود نیز گفت: این موضوع را از دولت پیگیری کنید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها