حجت‌الاسلام تقوی در جمع خبرنگاران:

آیت‌الله مهدوی کنی هیچگاه در عرصه سیاست مرزهای از اخلاقی عبور نکردند

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:‌آیت‌الله مهدوی کنی هیچگاه در عرصه سیاست مرزهای از اخلاقی عبور نکردند و همیشه حتی با کسانی که با ایشان معاند بودند و یا توهین می‌‌کردند، منصفانه برخورد می‌کردند.
کد خبر: ۳۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ - 23October 2014

آیت‌الله مهدوی کنی هیچگاه در عرصه سیاست مرزهای از اخلاقی عبور نکردند

به گزارش اخبار داخلی دفاع پرس، حجتالاسلام سید رضا تقوی عضو جامعه روحانیت مبارز در حاشیه مراسم تشییع آیتالله کنی و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از ویژگیهای مهم ایشان این بود که ایشان مربی و مربی اخلاق بودند و مباحث اخلاقی ایشان در کتاب اخلاق عملی ایشان به چاپ رسیده است.
 
تقوی تاکید کرد: آیتالله مهدوی کنی همه تمرکز خود را بر روی مسائل تربیتی گذاشته بودند و یکی از مهمترین ویژگیهای ایشان انصاف بود. از این رو آیتالله مهدی کنی فرد بسیار منصفی بودند.
 
عضو جامعه روحانیت مبارز گفت:آیتالله مهدوی کنی هیچگاه در عرصه سیاست مرزهای از اخلاقی عبور نکردند و همیشه حتی با کسانی که با ایشان معاند بودند و یا توهین میکردند، منصفانه برخورد میکردند.
 
وی درباره جایگزین احتمالی آیتالله مهدوی کنی در جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: آیتالله موحدی کرمانی به عنوان قائم مقام ایشان تاکنون اداره کردهاند و در آینده برای دبیرکلی بحث خواهد شد.
 
تقوی درباره جایگزین آیتالله مهدوی کنی در مجلس خبرگان رهبری گفت:چهرههایی مطرح در مجلس خبرگان رهبری حضور دارند و در حال حاضر آیتالله هاشمی شاهرودی جلسات را اداره میکند. لذا در اولین جلسه رئیس مجلس خبرگان رهبری با رای خبرگان انتخاب خواهد شد.
 
انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها