اسفندماه برگزار می‌شود

سومین همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان نیروهای مسلح

سومین همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان نیروهای مسلح با عنوان اندیشه حماسه ساز در اسفند ماه سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۹۳۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۳ - 23October 2014

سومین همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان نیروهای مسلح

به گزارش سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سومین همایش سراسری پیشکسوتان دفاع مقدس و بازنشستگان نیروهای مسلح با عنوان اندیشه حماسه ساز در اسفند ماه سال جاری برگزار میشود.

سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با مشارکت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و مراکز آموزش عالی نیروهای مسلح، سلسله همایشهایی را به منظور استخراج تجارب پیشکسوتان، هر ساله برگزار میکند.

تجربههای ارزشمند بازنشستگان نیروهای مسلح در طول دوران خدمت، گنجینهای ارزشمند از تجارب نظامی، خلاقیت در فرماندهی، مدیریت بحران، خودباوری و امنیت روانی جامعه است و هم اکنون طیف وسیعی از این بازنشستگان از پیشکسوتان دفاع مقدس میباشدو اندوخته عظیمی از این دوران پرافتخار را به همراه دارند.

در این همایش بیش از هشت دانشگاه معتبر شرکت خواهند داشت و متعاقبا طرح فراخوان مقالات به اطلاع علاقهمندان به دفاع مقدس خواهد رسید.

سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح و سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در دفاع مقدس با مشارکت پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس و مراکز آموزش عالی نیروهای مسلح، سلسله همایشهایی را به منظور استخراج این تجارب هر ساله برگزار میکند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار