مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین:

استان قزوین در ماه محرم میزبان پیکرهای پاک دو شهید گمنام می‌شود

همزمان با دهه اول ماه محرم و ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) پیکرهای دو شهید گمنام در شهر بیدستان استان قزوین تدفین می‌شود.
کد خبر: ۳۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۸ - 22October 2014

استان قزوین در ماه محرم میزبان پیکرهای پاک دو شهید گمنام می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قزوین، سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی با اعلام این خبر گفت: همزمان با ایام ماه محرم و عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) شهر بیدستان از توابع شهرستان البرز استان قزوین میزبان پیکرهای پاک دو شهید گمنام دفاع مقدس میشود.

وی در ادامه افزود: بنا به در خواست مسئولین و مردم شهر بیدستان مبنی بر تدفین شهدای گمنام در این شهر پیکر مطهر دو شهید گمنام در بوستان امام علی (علیه السلام) شهر بیدستان تدفین میشوند.

طاهر خانی گفت: این دو شهید عزیز با هویت گمنام و مشخصات 25 ساله و 19 ساله از منطقه عملیاتی جزیره مجنون و در عملیاتهای خیبر و آفندی مجنون توسط ستاد کمیته جستجوی مفقودین و شهدای گمنام ستاد کل نیروهای مسلح از خاک عراق تفحص و بعد از گذشت 31 سال به میهن عزیزمان باز گشتند.

وی خاطر نشان کرد: این شهدای عزیز روز یکشنبه چهارم آبان مصادف با اول محرم الحرام از ساعت 16 مورد استقبال مسئولین و مردم شهر بیدستان قرار میگیرند و مراسم شب وداع با شهدا بعد از نماز مغرب در مسجد صاحب الزمان(عج) بیدستان برگزار می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قزوین افزود: مراسم تشییع و تدفین پیکرهای پاک این دو شهید عزیز روز دوشنبه از ساعت 14 از ورودی شهر بیدستان به سمت بوستان امام علی (علیه السلام) این شهر روی دستان مردم تشییع و در این بوستان تدفین میشوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار