وزیر بهداشت عروج ملکوتی آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

وزیر بهداشت در پیامی رحلت حضرت آیت‌الله مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری را به رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت بزرگ ایران تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۹ - 22October 2014

وزیر بهداشت عروج ملکوتی آیت‌الله مهدوی کنی را تسلیت گفت

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سید حسن هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی پیامی عروج ملکوتی رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسمالله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

آیتالله محمدرضا مهدوی کنی طی سالیان عمر پربرکتشان هماره به صبر و سعه صدر شهره بودند و همه دوستداران انقلاب، ایشان را متخلق به اخلاق اسلامی میدانستند، چنان که مقام رفیع ایشان در میان بزرگان و در هر موقعیتی پذیرفته بود. به یقین فقدان چنین شخصیت بزرگواری که از یاران دیرین امام راحل و از ارکان تشکیل نظام اسلامی بوده و در این راه مشقات و رنجهای فراوانی را تحمل کردند، به سادگی جبران نخواهد شد.

رحلت جانگداز و عروج ملکوتی این عالم ربانی و فقیه بصیر را محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام، حوزههای علمیه، خاندان مکرّم و شاگردان ایشان وملت بزرگ ایران تسلیت عرض کرده، از خداوند متعال، رحمت، مغفرت و علو درجات آن مرحوم را مسئلت مینمایم.

دکترسید حسن هاشمی

همچنین علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، علیرضا زالی، رئیس سازمان نظام پزشکی و محمد میرزابیگی، رئیس سازمان نظام پرستاری نیز در پیامهای جداگانه ای درگذشت این فقیه وارسته را تسلیت گفتند.

خاطرنشان میسازد آیت الله محمد رضا مهدوی کنی، رئیس مجلس خبرگان رهبری، در روز چهاردهم خرداد 93 پس از شرکت در مراسم بیست و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)، دچار حمله قلبی و در بیمارستان قلب شهید رجایی بستری شد و صبح روز گذشته به ملکوت اعلی پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار