روابط عمومی این سازمان صادر کرد

پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی در پی در گذشت آیت الله مهدوی کنی

سازمان تبلیغات اسلامی با انتشار پیامی درگذشت عالم ربانی حضرت آیت الله مهدوی کنی یار امام و رهبری و رئیس مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.
کد خبر: ۳۱۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۹ - 21October 2014

پیام تسلیت سازمان تبلیغات اسلامی در پی در گذشت آیت الله مهدوی کنی

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، متن این پیام بدین شرح است:

درگذشت عالم فرزانه مرحوم مغفور آیتالله محمد رضا مهدوی کنی (رحمتالله علیه) که سالیان پربرکت عمر شریفش در راه دین و خدمت به انقلاب اسلامی و ترویج علوم اهل بیت(ع) صرف شد، مصیبتی سخت و  تألمباراست. خدمات ایشان در شورای انقلاب و سپس حضور در رأس وزارتخانههای کابینههای مختلف، در کنار تأسیس و هدایت جامعه روحانیت مبارز، همچنین تولیت دانشگاه امام صادق(ع) و در سالهای اخیر ریاست مجلس خبرگان رهبری سرچشمه خیر و برکت برای نظام جمهوری اسلامی بود. ایشان یکی از یاران صدیق انقلاب و حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری بودند و اکنون انقلاب ما در مسیر عزیمت به سمت قلههای عزت  و افتخار، فقدان یاوری مخلص و خدوم را به سوگ نشسته است.

سازمان تبلیغات اسلامی این ضایعه غمبار را به محضر مبارک حضرت ولیعصر(عج)،مقام معظم رهبری، جامعة روحانیت مبارز، مجلس خبرگان رهبری، جامعة علمی کشور اعم ازحوزه و دانشگاه، و خصوصاً بیت مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از درگاه خداوند متعال، مغفرت و رضوان و رحمت واسعهاش را برای آن بزرگوار مسئلت مینماید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار