کارخانه ای درگفتگو با دفاع پرس:

آیت الله مهدوی کنی همواره بر قله های درخشان نظام شکوهمند اسلامی خواهد درخشید

رئیس کمیته هسته ای کمیسیون انرژی مجلس گفت: آیت الله مهدوی کنی مورد محبت شدید مقام معظم رهبری قرار داشت و ایشان از قله های درخشان نظام انقلاب اسلامی است و در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه خواهد درخشید.
کد خبر: ۳۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۲ - 21October 2014

آیت الله مهدوی کنی همواره بر قله های درخشان نظام شکوهمند اسلامی خواهد درخشید

ابراهیم کارخانهای رئیس کمیته هسته ای کمیسیون انرژی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس در رابطه با شخصیت آیت الله مهدوی کنی گفت: مرحوم آیت الله مهدوی کنی مجاهد خستگی ناپذیری بود که در کنار حضرت امام (ره) و در همه صحنه ها حضور فعال داشت و در اوایل انقلاب اسلامی تمام سمت های که به وی واگذار شده بود را به خوبی اداره کرد که اقدامات ایشان در آن شرایط برای همیشه در تاریخ شکوهمند انقلاب اسلامی ماندگار خواهد بود.

وی در ادامه به نقش آیت الله مهدوی کنی در مجلس خبرگان رهبری اشاره کرد و افزود: آیت الله مهدوی کنی در حساس ترین شرایط به عنوان رئیس مجلس خبرگان رهبری انتخاب شد و با در اختیار گرفتن این سمت با اخلاق وارستهای که برخوردار بود توانست آرامش را در  مجلس خبرگان حکم فرما کند .

کارخانه ای شخصیت آیت الله مهدوی کنی را شخصیت وارسته و والایی دانست و اظهار داشت : آیت الله مهدوی کنی مورد محبت شدید مقام معظم رهبری قرار داشت وایشان از قله های درخشان نظام انقلاب اسلامی است و در تاریخ انقلاب اسلامی همیشه خواهد درخشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار