نسخه الکترونیکی کتاب «آفتاب در مصاف» منتشر شد

انتشارات انقلاب اسلامی به مناسبت ماه سوگواری سالار شهیدان ابا‌‌عبد‌الله الحسین‌(علیه‌السلام) نسخه الکترونیکی کتاب «آفتاب در مصاف» را منتشر کرد.
کد خبر: ۳۱۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۶ - 20October 2014

نسخه الکترونیکی کتاب «آفتاب در مصاف» منتشر شد

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، با نزدیک شدن به ماه محرم پایگاه انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظّم رهبری نسخه الکترونیکی کتاب «آفتاب در مصاف» را جهت دانلود در دسترس علاقهمندان قرار داد.

کتاب «آفتاب در مصاف» علل و ابعاد حادثهی عاشورا بر گرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی است که تا کنون سه بار تجدید چاپ شده است. این کتاب در 722 صفحه تدوین شده است و  شامل مجموعه تمام گفتارها و مطالب مقام معظّم رهبری از سال ۱۳۵۷ تا ۱۳۹۰ درباره وجود مقدّس امام حسین(علیهالسلام)، و تحلیل وقایع قبل و بعد از عاشورای سال ۶۱ هجری قمری میباشد. امامحسین، عاشورا، یاران عاشورا، دشمنان عاشورا، زیارات و ادعیه از جمله بخشهای این کتاب است.

این کتاب که بر اساس سیر زمانی بیانات معظّمٌله تدوین شده، میتواند به عنوان یک کتاب مرجع مورد استفاده محققان و پژوهشگران قرار گیرد. بهرهگیری از فهرست تفصیلی و موضوعی، نمایه لفظی، نمایه آیات، نمایه روایات، نمایه کلمات بزرگان و کتابنامه جامع و همچنین ارائه مستندات کتاب در قالب لوح فشرده به همراه کتاب از ویژگیهای بارز و منحصر به فرد این مجموعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار