خشم دانشجویان ایرانی علیه اقدام قرون وسطایی عربستان/

آل سعود جرات «اعدام حقیقت» را ندارد

مراسم تجمع دانشجویان در حمایت از شیخ نمر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۲ - 19October 2014

آل سعود جرات «اعدام حقیقت» را ندارد

به گزارش دفاع پرس، مراسم تجمع دانشجویان با عنوان «اعدام حقیقت» در حمایت از شیخ نمر به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس و فعالان سیاسی برگزار شد.

* میرآخوری: تاکید بر لزوم اتحاد مسلمانان برای مبارزه با مستکبران

در ابتدای این برنامه، مصطفی میرآخوری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران گفت: وضعیت اسفبار و حساس مسلمانان و شیعیان در سراسر جهان از غزه گرفته تا عربستان امروز بر کسی پوشیده نیست و دشمنان و مستکبران میخواهند اوج بیداری شکل گرفته در جهان اسلام که امروز به عربستان رسیده است را از بین ببرد.

وی گفت: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه تهران قصد دارد با برگزاری این برنامه به شیعیان و مسلمانان جهان بگوید که تنها نیستند و در شرایط سخت از آنها حمایت خواهند کرد.

وی با تاکید بر لزوم اتحاد مسلمانان و شیعیان گفت: ما باید با عزم راسخ در مبارزه با مستکبران و دشمنان به پا خیزیم و طبق وعده خدا پیروز خواهیم بود.

* سبحانینیا: عربستان با اجرای حکم اعدام شیخ نمر هزینه سنگینی خواهد داد

در ادامه این مراسم، حجتالاسلام حسین سبحانینیا عضو هیأترئیسه مجلس شورای اسلامی، گفت: نظام استکباری از مدتها قبل به دنبال طراحی و برنامهریزی برای مهار اسلام انقلابی بوده است و قصد داشته است جلوی اسلام انقلابی را بگیرد.

وی ادامه داد: این موضوع به 10 الی 15 سال قبل برمیگردد که در زمان بوش پدر با برگزاری یک نشست به این نتیجه رسیدند که اسلام تهدیدی برای تمدن غرب است و از آن تاریخ به بعد برنامهریزیهای گستردهتری برای مهار اسلام انقلابی طراحی کردند. البته آنها از دیرباز با اسلام مشکل داشتند

سبحانینیا تأکید کرد: استکبار جهانی تا توانسته است برای اینکه چهره اسلام را زشت نشان بدهد هزینه و تلاش کرده است تا جلوی گرایش جوانان را به اسلام بگیرد.

وی با اشاره به اتفاقات اخیر در منطقه اظهار داشت: داعش و جریانهای اینچنینی همواره مورد حمایت مستکبران و نظام استکباری بودهاند و نظام اسکتباری از آنها به عنوان ابزار برای پیشبرد اهداف خود استفاده کرده است.

این نماینده مجلس تأکید کرد: اگرچه آمریکا مدعی است میخواهد ائتلاف ضد داعش تشکیل دهد ولی این صورت ماجرا است و واقعیت چیز دیگری است.

سبحانینیا ادامه داد: آمریکا از گروههایی مانند داعش حمایت میکند و این جریانها توسط عوامل آمریکا حمایت میشوند که از جمله این عوامل عربستان سعودی است.

وی تأکید کرد: درست است که آمار رسمی داده نمیشود ولی 15 تا 20درصد مردم عربستان شیعه هستند و با توجه به مناطق نفتی زیادی که در این کشور وجود دارد این کشور برای غرب حساسیت زیادی دارد. در یمن هم حدود 50درصد مردم آن شیعه هستند و این باعث شده آمریکا و غرب به این مسئله توجه داشته باشند.

سبحانینیا اضافه کرد: آیتالله نمر از علمای اندیشمندی است که در بیداری اسلامی نقش بسیار مؤثری داشته است و حال گناه این عالم چیست که باید پس از سالها زندانی و بازداشت شدن و همچنین سوءقصد به وی حکم اعدام تعذیری برای ایشان صادر میشود. آیا گناهش این است که از آزادی و مردم دفاع میکند.

این نماینده با بیان اینکه جمهوری اسلامی سرمنشأ جنبش بیداری اسلامی بوده است، گفت: امروز جمع کثیری از دانشجویان اینجا جمع شدهاند تا عکسالعمل و اعتراض خود را به اقدام قرون وسطایی عربستان نشان دهند.

وی تأکید کرد: به نظر من عربستان با این اقدام میخواهد شیعه را تست کند که خوشخبتانه عکسالعمل خوب و محکم شیعیان نسبت به این جریان نشاندهنده اتحاد و مخالفت آنها با این جریان است.

سبحانینیا همچنین خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس امروز با قاطعیت از شیخ نمر حمایت کرده و این اقدام کشور عربستان را محکوم کردند. عربستان هم باید بداند که اگر این حکم را اجرا کند هزینه سنگینی خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: مطالبه ما و مجلس از وزارت خارجه و دستگاه دیپلماسی این است که به طور جدی این مسئله را پیگیری کرده و این دستگاه باید با پیگیری از طریق مجامع بینالمللی و سازمانهای حقوق بشری در مقابل این اقدام قرون وسطایی بایستد.

* قاسمی: این خبیثها و خائنان پیوسته در خونریزی اهل تسنن و اهل شیعه نقش داشتند

همچنین سعید قاسمی عضو جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گفت: خیلی مناسب بود این برنامه را در سالگرد شهدای حج میگرفتیم، جریانی که امام (ره) فرمود آن را تا قیامت نباید فراموش کرد.

وی افزود: متأسفانه در دولت اصولگرا و در دولتهای دیگر این پیام امام خمینی(ره) که در رابطه با شهدای حج داشتند نادیده گرفته شد. متأسفانه صداوسیما و رسانهها نیز در طی این چند سال در این رابطه سکوت کردند.

این فعال فرهنگی تصریح کرد: همانگونه که امام راحل فرمودند این خبیثها و خائنان پیوسته در خونریزی اهل تسنن و اهل شیعه نقش داشتند.

وی با بیان اینکه بعد از شروع جنگ تحمیلی شاهد بحرانهایی در چهار گوشه کشور بودهایم، گفت: بعد از جنگ جنایتهایی در چهار گوشه کشور رخ داد. در جنگ 8 ساله نیز بیش از 59 میلیارد دلار کمک این خائنها به صدام حسین بود و در یک سال آخر جنگ هم رسماً به میدان آمدند و با کشتار خونین حج که باعث شهیدن شدن 400 تن  حجاج شدند که 275 تن از آنان از ما بودند که برای فریضه برائت از مشرکین عازم حج شده بودند و این فاجعه توسط یک فرمانده یهودی آموزش داده شد و آن کشتار در وسط حرم امن الهی شکل گرفت.

وی افزود: کشتار مردم در آن زمان باعث شد که امام (ره) در خصوص آن فرمودند من در خیلی از مسائل تحمل داشتم اما این قصه مرا بیتحمل کرد.

قاسمی با بیان گزیدهای از فرمایشات امام خمینی (ره) در این رابطه گفت: ما باید در این جلسات تفکرات و مواضع امام (ره) و مقام معظم رهبری را مرور کنیم و مواضع آنان است که برای ما مهم است نه مواضع دولتها.

این فعال فرهنگی گفت: ما باید بیانات مقام معظم رهبری و امام (ره) را برای فرزندان خود بخوانیم تا خود آنها تصمیم بگیرند که چه راهی را انتخاب کنند.

قاسمی تصریح کرد: ما نباید از این بترسیم که با موضعگیری ما در رابطه با این موضوعات ما را به مکه راه نمیدهند ما چه به مکه برویم و چه نرویم به سوی کعبه نماز میخوانیم و کعبه در دل ما جای دارد.

وی خاطرنشان کرد: برخی از مسئولان گاهی به چپ و گاهی به راست میزنند این مسیر روحاللهی نیست.

* رحیمپور ازغدی: حکومت آلسعود جرات اجرای حکم اعدام «شیخ نمر» را ندارد/عربستان عمود خیمه صهیونیست در جهان اسلام شده است

حسن رحیمپور ازغدی عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز با حضور در این همایش پیرامون حکم اعدام نمر و دیگر مسائل رخ داده در منطقه به سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود درباره صدور حکم اعدام شیخ نمر توسط رژیم آلسعود گفت: حکومت آلسعود جرات اجرای چنین حکمی را نخواهد داشت چراکه اگر این حکم را اجرا کند هم به نفع شیخ نمر و هم به نفع اسلام و شیعه است.

وی تصریح کرد: مجاهدین اسلام در تاریخ نشان دادند که با خون سرکوب نشدهاند و هرچه درا ین راه خون ریخته شده است پیروزیهای مجاهدین اسلام بیشتر شده است.

رحیمپور ازغدی در ادامه با بیان اینکه نگرانی عربستان درباره منافع و متحدین خود باعث صدور حکم اعدام برای شیخ نمر شده است گفت: اگر رژیم آل سعود بداند و بفهمد که اگر این حکم را اجرا کند کل منطقه قطیف و مناطق شرق و نفتخیز عربستان دست خوش تظاهرات و اغتشاش میشوند قطعا این کار را نخواهد کرد.

این استاد دانشگاه پیرامون سران آل سعود گفت: تنها کشوری که به نام یک خانواده درآمده است همین عربستان است و رژیم آل سعود نیز برای کنترل جهان اسلام و غارت نفت، حمایت از اسرائیل و تحریف اسلام توسط آمریکا و انگلیس برسر کار آمده است البته تمام اقداماتی که آل سعود در 100 سال گذشته و همچنین تلاشهایی که برای مقابله با انقلاب اسلامی در 30 سال اخیر انجام داده است با شکست مواجه شده است.

وی با بیان اینکه موضوع جنگهای روی داده در منطقه مسئله مذهبی نیست، گفت: ما نباید در دام دشمن بیفتیم و این گونه تصور کنیم که مسائل عراق، سوریه، بحرین و خود عربستان مسئله مذهبی است در حقیقت آمریکا، انگلیس و اسرائیل مذهب را بهانه کردند و برای آنان نتایج سیاسی در استفاده از مذهب مهم است.

رحیمپور ازغدی تصریح کرد: ما شاهدیم که بیشترین قربانیان جنگهای منطقه از اهل سنت است.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی خطاب به سران آل سعود گفت: شما که دین ندارید آیا عقل سیاسی دارید؟ شما کاری کردهاید که شیعه و سنی با شما مشکل دارند. شما هرکجا که دین و منافعتان در تعارض است طرف منافعتان را میگیرید.

وی ادامه داد: در عراق و سوریه میلیاردها دلار خرج کردیم تا جنگ داخلی در آنجا راه بیندازید و تا جلوی گسترش بیداری اسلامی را بگیرید و اینکه بتوانیم حکومت خود را حفظ کنیم در حالی که این چنین نشد.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: شما صورت مسئله بیداری اسلامی را برای حفظ حکومت خود تغییر دادید و جنگ اسلام و کفر و نبرد برای تشکیل حکومت اسلامی را تبدیل به جنگ قبیلهای و به خیال خودتان مذهبی کردید، در تمام کشورهای عربی که اغلب اهل سنت هستند قتلعام به راه انداختید تا حاکمیت خود را حفظ کنید.

رحیمپور ازغدی ادامه داد: در سوریه و عراق که قدرت مردمی حاکمیت رسمی را در اختیار دارد از شما متنفر است. همچنین سه خلافت کوچک اسلامی با گرایشهای وهابی سرنگونی حکومت آل سعود را دنبال میکند. با این وضعیت آیا عقلانیت سیاسی در حاکمیت آل سعود وجود دارد؟

وی گفت: آل سعود طوری اقدام کرده است که سه خلیفه وهابی تکفیری از جمله القاعده، داعش و خلافت شمال آفریقا سرنگونی آن را میخواهند، آل سعود با اقدامات خود نسبت به شیعه و سنی و حتی تکفیریها را نسبت به خود برانگیخته است.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی پیرامون نگرانیهایی که غرب از انقلاب اسلامی در جهان گسترش میدهد گفت: این اقدامات دو برداشت دارد اول اینکه دارند به قدرت جمهوری اسلامی اعتراف میکنند که از ما شکست خوردهاند و یا اینکه به دنبال کنترل انقلاب اسلامی هستند که ما شاهدیم در این راه هم موفق نبودند مگر این به دست انصارالله شیعه افتاد.

وی خاطرنشان کرد: رژیم آل سعود با اخوانالمسلمین مصر نیز با دو شرط همکاری کرد اول آنکه علیه شیعه حرف بزند و دوم اینکه به جای قطع رابطه با اسرائیل با سوریه قطع رابطه کند و امروز اخوان المسلمین متوجه شدند عربستان نیز کلاه سرشان گذاشته است. حال این سوال پیش میآید که کدام طرح سوال آل سعود به نفعشان بوده است؟

رحیمپور ازغدی خاطرنشان کرد: ما میبینیم با این همه خرجی که آل سعود کرده تا انقلاب اسلامی را کنترل کند و مانع گسترش آن شود این انقلاب گسترش پیدا کرده است که حتی خالد استامبولی در دادگاه خود اسم اسلام و انقلاب را میبرد.

این استاد دانشگاه پیرامون تشکیل ایدئولوژی وهابی تکفیری گفت: غرب و آل سعود آن را درست کرد تا در مقابل ادبیات انقلابی ادبیات قلابی قرار دهد. این ایدئولوژی از اسلامی سخن میگوید که سوال را کفر میداند و در روش خشن و بیمنطق است و در ادبیاتشان نیز همه مسلمانان را تکفیر میکنند. اینان موسس رژیم صهیونیستی هستند. درد اینان درد مذهب و وهابیت نیست. وهابیت ایدئولوژی شد که به روش غارت و جنایت اینان مشروعیت مذهبی دهد.

رحیمپور ازغدی با بیان اینکه رژیم آل سعود تا به حال عقلانی عمل نکرده گفت: رژیم آل سعود با اقداماتش به اسلام صدمه زده است و هزاران مسلمان بیگناه را کشته است و چند کشور اسلامی را نابود کرده است. در خصوص اعدام شیخ نمر نیز اگر آل سعود حکم را اجرا کند مشکلاتشان 10 برابر میشود و اگر جرات این کار را داشته باشد قطعا نتایج آن را خیلی سریع در حجاز میبیند.

وی پیرامون اقدامات انقلابی شیخ نمر نیز گفت: وی سالها ممنوعالمنبر بوده است و در زمان بیداری اسلامی سوالاتی را خطاب به رژیم آل سعود مطرح کرد که به خاطر آن دستگیر و شکنجه شده است.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: از جمله سوالات شیخ نمر این بود که آل سعود که برای عراق و سوریه دموکراسی میخواهد نمیشود یک صدم آن را برای خود عربستان بخواهد؟، دولت اسلامی که به دنبال تشکیل آن در سوریه به عراق است نمیشود یک ربع آن را در خود حجاز تشکیل دهد؟، ثروتهای میلیاردی نفت حجاز به کجا میرود؟، چرا یک خانواده صاحب نفت و بودجه آن است؟، چرا زندانهای آل سعود پر از منتقدین غیرمسلح است؟ و چرا اینقدر پشت آل سعود ایستاده و همه جا شعار حقوق بشر میدهد اما زمانی که به عربستان میرسد حرفی از حقوق بشر نمیزند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی همچنین خاطرنشان کرد: تمام اقدامات آل سعود بدین خاطر است که اسرائیل سقوط نکند و حرکت ملتهای عرب به نتیجه نرسد و این طرح فاسدی است که آمریکا، انگلیس، اسرائیل با همکاری رژیم آل سعود انجام میدهند.

وی ادامه داد: البته شیخ نمر در برابر تظاهرات تند شیعه ایستاد و گفت: تظاهرات ما آرام و مسالمتآمیز است. شیخ نمر به شیعیان گفت مسلح نشوید و بگذارید آنان به شما شلیک کنند. ما صحبت میکنیم که این روش دقیقا همان روش امام خمینی است.

وی با بیان اینکه عربستان عمود خیمه صهیونیسم در جهان اسلام است گفت: کودتا در مصر نیز آخرین اقدام عربستان برای حفظ رژیم صهیونیستی است البته یمن را میخواهند مانند سوریه و عراق کنند. اینان هرجا که نتوانستند دولت را در اختیار بگیرند آن کشور را به سرزمین سوخته تبدیل کردند. اینان حاضرند دنیای اسلام را به خاک و خون بکشند تا رژیم خود و از همه مهمتر اسرائیل سقوط نکند.

رحیمپور ازغدی با بیان اینکه ماموریت اصلی رژیم آل سعود حفظ اسرائیل است، گفت: من به شما میگویم که اگر آل سعود سقوط کند 6 ماه به طول نمیانجامد که رژیم صهیونیستی سقوط خواهد کرد در حقیقت برای حفظ اسرائیل رژیم آل سعود باید بماند.

عضو شورای انقلاب فرهنگی با اشاره به نقش آل سعود در تشکیل رژیم صهیونیستی گفت: رژیم آل سعود میلیاردها دلار برای ترویج اسلام خشن تکفیری خرج کرد و تنها یک شعار دارد و آن هم جهاد علیه مسلمین است و نه جهاد علیه کفر.

رحیم ازغدی با اشاره به جنایتهای رژیم آل سعود علیه مردمان اهل سنت عربستان گفت: آل سعود به اسم جهاد تمام مردم عربستان را تکفیر کردند و مردم سنینشین طائف را قتلعام کردند. اینان ایدئولوژی ارعاب، جاهطلبی و تکفیر را در دستور کار دارند.

این استاد دانشگاه خاطرنشان کرد: اینان همین کاری که در عراق و سوریه انجام دادند، با مردمان سنینشین طائف نیز کردند. هیچ عالم سنی یزید را تطهیر نکرده است اما وهابیت این کار را کرده است. نود درصد اهل سنت حسینیاند و نه یزیدی.

وی ادامه داد: ما شاهدیم که اولین بار در دانشگاه لندن گفته شد که وهابیت یک رفرمیزم مذهبی است و عنوان کردند که وهابیت در اسلام مانند پروتستانیزم در غرب است و وهابیها را اصلاحطلبان اسلام معرفی کردند.

رحیمپور ازغدی خاطرنشان کرد: برهمین اساس آمریکاییها می گویند که باید از این مسئله دفاع کنیم چراکه به نفع ما است. آمریکاییها میگویند باید وهابیت را این گونه تعریف کنیم که آنان آزاداندیش هستند. البته خود میدانند که در ذات وهابیت ایدئولوژی خشونت قرار دارد اما میگویند اگر برای یک گروه تروریست است برای دیگری آزادیخواه است.

عضو عالی شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره به جنایات آل سعود در منطقه شیعه نشین قطیف گفت: آل سعود از مردم قطیف 4 تعهد گرفت از اینکه سرزمین قطیف متعلق به خانواده سعود است، تعدادی از بزرگان قطیف باید به پابوس ابن سعود بروند، همه محلات قطیف باید افراد خود را در اختیار نیروهای مسلح سعودی قرار دهند و هر نوع ارتباط اقتصادی با بحرین را ممنوع کنند.

این استاد دانشگاه در پایان سخنان با بیان اینکه خون نمر رژیم آل سعود را سرنگون خواهد کرد گفت: ما مشاهده میکنیم اولین ارتباط انقلابیون یمن، بحرین، مصر و فلسطین با امام و انقلاب از مراسم برائت از مشرکین حج صورت گرفته است.

*اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل در بیانیهای صدور حکم اعدام «شیخ نمر» را محکوم کرد

در پایان این مراسم، بیانیه اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور نیز قرائت شد.

این اتحادیه با انتشار بیانیهای دستگیری مردم قطیف و صدور حکم اعدام برای «شیخ نمر» را محکوم کرد و از دولت خواست تا نسبت به این جریان واکنش نشان دهد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

«می خواهند نور خدا را که در آیین او جلوه کردهاست با دهان خود خاموش کنند و خدا نخواهد گذاشت جز این شود که نور خود را به کمال رساند و سراسر گیتی را فراگیرد هر چند کافران از آن ناخشنود باشند. (سوره توبه آیه 32)

هر روز ندای جان سوز مظلومین دربند رژیم آل سعود وجود ما را خراش میدهد و کینه را به اوج میرساند که اگر نبود صبر امام امت کاخهای سعودی را با خاک یکسان کرده و آنجا را قتلگاه شکم پارههای سعودی میکردیم.

اما این رژیم دست نشانده غربی اخیرا پا را از گلیم خود درازتر کرده و حکم اعدام رهبر شیعیان عربستان را آن هم تنها به جرم اعتراض به کشتار مردم بحرین توسط حکومت آل خلیفه و دخالت آل سعود در آنجا صادر کردهاست.

سالهاست این غده چرکین با دولت ما قبل تاریخ خود چونان زخمی قدیمی بر بدن امت اسلام باقی مانده و منشا تمامی فتنهها از وهابی گری و تکفیریها و جنگهای مذهبی بین فرق اسلامی شدهاست. آن هم در روزهایی که اکثریت مردم مظلوم عربستان تنها به جرم اعتراض به دستگیری رهبرشان در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح آل سعودی مقاومت کرده و هر روز شاهد دستگیری بیگناهانی است که جرمشان تن به ذلت ندادن است.

دولتهای غربی که برای کشته شدن حیوانی در نقطهای دور از دنیا فریاد سر میدهند و دم از حقوق حیوانات میزنند، در مقابل کشتار مسلمانان از کفٌار سعودی دفاع کرده و به آنان در مقابل نشخوار چاههای نفت؛ سلاح میدهند.

از آنان انتظاری جز این نیست زیرا ذات سرمایه داری با خونخواری همراه است. لکن درخت اسلام با خون رشد میکند و علف هرز سرمایه داری نیز با خون زنده میماند. درخت اسلام با خون فداکارانش ریشه در قلوب آزادگان جهان میدواند و بیدارگری میکند و سرمایه داری با ریختن خون بیگناهان خوی بربریت و وحشیگری خود را ارضا میکند و ما زندهایم به گذشته سرخ خود و امید داریم به آینده سبزمان!

باید بدانیم که تکفیریها حکم علف هرز روی گنداب را دارند. هرکدام را که از بین ببریم یا تضعیف کنیم، مدل جدیدترش به بازار عرضه خواهد شد تا اسلام هراسی و اختلاف در جبهه اسلامی بیشتر شود.

طالبان، القاعده، ارتش آزاد، جبهه النصره و اخیرا داعش همه ساخته دست سرمایه سالاران غرباند. این بار زمان آن رسیده است که گنداب را از سرچشمه خشک کنیم. یعنی صهیونیست و دولت آمریکا و هم پیمانانش را.

انشاالله به فضل خداوند، استکبار به سردمداری آمریکای ملعون و انگلیس خبیث و دیگر هم پیمانان او چون آل یهودی سعود هر روز در باتلاق خاورمیانه جدید مد نظرشان، بیشتر فرو میروند و آخرین پارسهایی است که از دهان نحس نجس سگ هار سعودی خارج میشود.

امروز در همه کشورهای اسلامی؛ ملتهای مسلمان؛ چه شیعه و چه سنی با اتحاد و وحدت در برابر غرب ایستادهاند و بیداری اسلامی باعث شده تن حکام دست نشانده غربی به لرزه درآید. 

قطعا چه آیت الله النمر به شهادت برسد و چه آل سعود از اعدام ایشان دست بکشد؛ این امر امروز بر همگان مسجل شده که پایههای حکومت ظالمانه خائنین حرمین شریفین سست تر از هر زمانی است و این حکم دادگاه سعودی علیه بشریت سرعت سقوط این حکومت را تسریع می کند؛ هر چند جامعه مسلمان و آزاده ایران نیز در مقابل این حکم خواهد ایستاد.

اتحادیه انجمنهای اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاههای سراسر کشور، دستگیری مردم مظلوم قطیف و حکم اعدام شیخ نمر را به شدت محکوم میکند و ضمنا از دولت در این زمینه، خواستاریم که با رعایت روح غیرت ملی و اسلامی و رهنمودهای رهبری، با شیوه انقلابی و استفاده از حداکثری از اهرم سیاست خارجی دشمنان اسلام را به شیوه خود این مردم عزیز، لگدکوب و زیر پا بگذارد.»

شایان ذکر است، دانشجویان در این مراسم با به همراه داشتن تصاویر آیتالله نمر و سردادن شعارهایی، حکم صادره رژیم عربستان درباره اعدام این شخصیت را محکوم کردند.


منبع:فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار