با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا

نشست رؤسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح برگزار شد

نشست رؤسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح با حضور رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پژوهشگاه امام صادق(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۳۱۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰ - 19October 2014

نشست رؤسای عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در این نشست هماهنگی که با حضور حجتالاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و رئیس هیئت امناء این پژوهشگاه برگزار شد، حجتالاسلام میرمحمدی رئیس پژوهشگاه امام صادق(ع) گزارشی از فعالیتهای گذشته و فعلی این پژوهشگاه ارائه کرد.

میرمحمدی با اشاره به ابلاغ جدید فرماندهی معظم کل قوا نسبت به تأمین نیازهای پژوهشی نیروهای مسلح در پژوهشگاه امام صادق(ع)، بیان داشت: این جای بسی افتخار است که ما میتوانیم خدمات پژوهشی خود را به سایر نیروهای مسلح ارائه دهیم؛ لذا امید است بتوانیم رضایت مقام معظم رهبری و همکارانمان در سایر نیروهای مسلح  را جلب کنیم.

حجتالاسلام صفایی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا نیز با استقبال از تحول جدید صورت گرفته در پژوهشگاه امام صادق(ع) اظهار امیدواری کرد این پژوهشگاه بتواند در دوره جدید منشأ خدمات ارزندهای به نیروهای مسلح باشد.

در پایان این جلسه رؤسای عقیدتی سیاسی ارتش، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و همچنین حجتالاسلام سعیدی نماینده ولی فقیه در سپاه و حجتالاسلام صفایی رئیس دفتر عقیدتیسیاسی فرماندهی معظم کل قوا دیدگاه و نظرات  خود را بیان و از قسمتهای مختلف پژوهشگاه بازدید کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها