به مناسبت سالروز شهادت سردار حسن طهرانی مقدم

نخستین جشنواره سراسری «دفاع موشکی» برگزار می‌شود

نخستین جشنواره سراسری «دفاع موشکی» با هدف ارج نهادن به اقتدار 30 ساله موشکی ایران، که با تلاش‌های جهادی و انقلابی و دلسوزانه سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم محقق شده، توسط نیروی هوا فضای سپاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۱۴۶۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲ - 19October 2014

نخستین جشنواره سراسری «دفاع موشکی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، در آستانه سیامین سال اقتدار موشکی ایران، نخستین جشنواره سراسری «دفاع موشکی» بهمنظور ایجاد بستری مناسب جهت خلق آثار در حیطه افتخارات موشکی ایران برگزار میشود. لذا تمامی هنرمندان میتوانند آثار خود را در بخشهای مقاله، کاریکاتور، شعر، عکس، پوستر، خاطره و دلنوشته به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

موضوعاتی که علاقهمندان میتوانند آثار خود را تا هفتم آبان ارسال کنند، عبارت از: موشکهای ایران، اقتدار فکر و اندیشه ایرانی، شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران، موشک، انقلاب اسلامی و قدرت بازدارندگی، موشکهای ایران و دفاع مقابل متجاوزان، موشک ایرانی ضامن امنیت منطقه و جهان اسلام، قدرت موشکی ایران و حمایت از مستضعفین جهان، قدرت موشکی ایران، کابوس صهیونیسم، تأثیر توان موشکی ایران در جنگهای مقاومت لبنان و غزه، موشکهای ایران و رشد علم و فناوری، تسخیر فضا با موشکهای ایرانی، موشک ایرانی، صنعت بومی، جنگ شهرها و مقابله به مثل موشکی در دوران دفاع مقدس.

بنابر گزارش دفاع پرس، نفرات اول تا سوم هر بخش به ترتیب کمکهزینههای سفر به حج عمره، عتبات عالیات و مشهد مقدس اهدا خواهد شد و در حاشیه مراسم نیز نمایشگاهی از آثار منتخب دریافتی در بخشهای مورد اشاره، برپا میشود.

لازم به ذکر است این جشنواره که در نیمه دوم آبان برگزار خواهد شد، نمادی از قدرت دفاعی جمهوری اسلامی ایران مقابل تهدیدات استکبار جهانی و نیز برقراری آرامش در منطقه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها