فرمانده انتظامی استان قم عنوان کرد

نسل جوان موتور محرک انقلاب/ برپایی شعائر انقلاب فرهنگ دفاع مقدس را منتقل می‌کند

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه نسل جوان موتور محرک انقلاب و نظام اسلامی است، گفت: برپایی شعائر انقلاب باعث انتقال فرهنگ پویا و غنی انقلاب و دفاع مقدس به نسل جوان می‌شود.
کد خبر: ۳۰۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶ - 14October 2014

نسل جوان موتور محرک انقلاب/ برپایی شعائر انقلاب فرهنگ دفاع مقدس را منتقل می‌کند

سردار «کاظم مجتبایی» فرمانده انتظامی استان قم در حاشیه حضور در جمع دانش آموزان و فرهنگیان آموزشگاه حافظ قم در آخرین روز از هفته نیروی انتظامی به خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در قم گفت: نسلها یکی پس از دیگری میآیند و نسلی که پرورش یافته انقلاب و دفاع مقدس است، بایستی بتواند فرهنگ درخشان آن دوران را به نسل جوان حاضر منتقل نماید.

وی تبیین شرایط قبل از انقلاب و دلایل پیروزی انقلاب اسلامی را از مولفههای مهمی دانست که باید به نسل فعلی منتقل شود و ادامه داد: شرح شجاعت، دین باوری، ولایت مداری و دلاورمردیهای رزمندگان اسلام و ایثارگری مردم در جبهه و پشت جبهه از گنجینههای ارزشمندی است که بایستی سینه به سینه به آیندگان منتقل شود.

این پیشکسوت دفاع مقدس با اشاره به اینکه اگر بین نسل گذشته با حال و آینده فاصله و گسستی ایجاد شود، طبیعی است که نمیتوان افتخارات بدست آمده متاثر از خون پاک شهدا را منتقل نمود، اذعان داشت: باید این باور و یقین در جوانان بوجود آید که یک کشور و یک ملت چگونه توانست با انواع تنگناها و محدودیت ها و تکیه بر نیروی لایزال الهی، تبعیت از رهبری فرزانه و حضور پرشور و حماسی در صحنه، در برابر دشمنانی از چندین ملیت مختلف به پیروزی برسد.

وی برپایی باشکوه مراسم و شعائر مربوط به انقلاب و دوران دفاع مقدس را یکی از راههای ثبت و نقل تاریخ طلایی این مرز و بوم عنوان نمود و تاکید کرد: بزرگداشت هفته دفاع مقدس، هفته نیروی انتظامی، تشییع شهدای گمنام، مراسم مربوط به انقلاب و بسیاری از مناسبتهای دیگر، تاریخ شکوهمند انقلاب را حفظ، ثبت و در شریانهای جامعه بخصوص نسل جوان، پویا، پرتلاش و ولایتمدار کارکنان ناجا جاری میسازد.

فرمانده انتظامی استان قم با بیان اینکه قشر جوان موتور محرک نظام و انقلاب هستند، خاطرنشان ساخت: لازم است جوانان از نظر سطح علم آموزی، تلاش و مجاهدت، بینش و بصیرت، دین باوری و تقویت اعتقادات و تعهد نسبت به جامعه ارتقاء یابند و با الگو پذیری از افتخارات گذشته، جامعه را به سوی قلههای پیشرفت و عزتمندی سوق دهند.

لازم به ذکر است همایش همیاران پلیس و فرهنگ یاران ترافیک با حضور فرمانده انتظامی و مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در آموزشگاه حافظ قم – محل تحصیل شهید فهمیده - برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار