رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس:

مدیریت امام(ره) مردم را به جبهه ها کشاند/انقلاب اسلامی همان ظهور صغری است

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس گفت: مدیریت و طراحی امام خمینی(ره) در جنگ تحمیلی مردم را به جبهه ها کشاند.
کد خبر: ۳۰۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶ - 09October 2014

مدیریت امام(ره) مردم را به جبهه ها کشاند/انقلاب اسلامی همان ظهور صغری است

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام حیدر مصلحی رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس، صبح امروز در مراسم پاسداشت رشادت ها و شجاعت های رزمنده عارف و سالک الی الله شهید حجت الاسلام شیخ محمود غفاری که در حسینیه فاطمه الزهرا(س) سپاه تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اینکه امام (ره) به مردم بصیرت دادند، گفت: انقلاب اسلامی همان ظهور صغری است که می خواهد خوشبختی و حیات طیبه را نشان دهد.

وی افزود: امروز دنیای استکبار و غرب ادعای پیشرفت دارند اما آنچه در غرب در حال رخ دادن است تکرار علم است که برای پی بردن به این موضوع کافی است نگاهی به دانشمندان اسلامی بیندازیم تا ببینیم چگونه آثارشان به یغما رفته است. 

حجت الاسلام مصلحی با بیان اینکه انقلاب اسلامی راه نجات بشریت امروز است، خاطر نشان کرد: دوران دفاع مقدس که با مدیریت حضرت امام(ره) به پیروزی رسید با حضور روحانیت  به عنوان نقطه عطفی در تاریخ بشریت نمود پیدا کرد.

وی یاد آور شد: هدف دشمن با راه اندازی جنگ، نابودی انقلاب اسلامی بود اما مدیریت امام(ره) هم جنگ را اداره کرد و هم انقلاب را پیش برد لذا به تأسی از انقلابی که امام (ره) آن را در ایران بنیان گذاشت، اکنون می بینیم تشکل های اسلامی در سایر کشورها در حال شکل گیری هستند.

رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس در رابطه با ویژگی دوران دفاع مقدس نیز اظهار کرد: یکی از ویژگیهای مهم دوران دفاع مقدس مدیریت امام راحل بود، از همین رو شهید غفاری نیز یکی از کارگزاران مدیریت امام در جنگ بود./

انتهای پیام/  

     

نظر شما
پربیننده ها