سردار یعقوب سلیمانی:

بازسازی واقعه غدیر در عراق و لبنان اجرا می‌شود

دبیر شورای عالی غدیر سازمان بسیج مستضعفین گفت: گروه‌هایی که امسال بازسازی واقعه غدیر را به‌خوبی اجرا کنند سال آینده می‌توانند این نمایش را در شهرهای نجف، کربلا و بیروت نمایش دهند.
کد خبر: ۳۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۶ - 06October 2014

بازسازی واقعه غدیر در عراق و لبنان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس از قم، سردار یعقوب سلیمانی دبیر شورای عالی غدیر بسیج، در دیدار با آیتالله سید احمد خاتمی عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان و آیتالله نوری همدانی از مراجع عظام تقلید که صبح امروز صورت گرفت با ارائه گزارشی از عملکرد این شورا گفت: بازسازی واقعه غدیر از سال 89 که روز بسیج با روز عید غدیر تقارن پیدا کرده بود، آغاز شد؛ حرکتی که برای اولین بار در جهان اسلام صورت گرفت و طی آن 80 هزارنفر بازسازی واقعه غدیر را در قم ملاحظه کردند.

وی با اشاره به این که شعار امسال دهه ولایت "غدیر ضامن استمرار و وحدت اسلامی" است، افزود: سال گذشته بازسازی واقعه غدیر در 120 نقطه کشور بهصورت همزمان اجرا شد و طی آن بیش از یک میلیون نفر توانستند این نمایش مردمی را از نزدیک ملاحظه کنند.

سردار سلیمانی ادامه داد: اما امسال 113 نقطه برای اجرای این نمایش میدانی پیشبینی شده که علت کاهش آن به دلیل اختیار استانها در بازسازی این واقعه بوده و علاوه بر این کیفیسازی نحوه اجرای آن نیز باعث شده تا امسال نسبت به سال گذشته تعداد شهرهایی که اقدام به بازسازی واقعه غدیر میکنند کاهش یابد.

دبیر شورای عالی غدیر سازمان بسیج مستضعفین یادآور شد: در اجرای این نمایش بزرگ میدانی 60 هزار نفر عوامل اجرایی و هنروران حضور دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها