معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی قم:

هنر نیروی انتظامی بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم گفت: هنر نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی بهره گیری از تجارب پیشکسوتان، ثبت تجارب و انتقال آن به نیروهای جوان آینده است.
کد خبر: ۳۰۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۸ - 06October 2014

هنر نیروی انتظامی بهره‌گیری از تجارب پیشکسوتان است

سرهنگ «علیرضا مهاجر» در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در قم، در خصوص همایش اخیر بسیج پیکسوتان سپاه استان قم ابراز داشت: همایشی که به منظور حفظ انسجام پیشکسوتان جهاد و شهادت و با حضور بازنشستگان نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی برگزار شد، همایشی بسیار ارزشمند و قابل تحسین بود.

وی با بیان اینکه پیشکسوتان بازنشسته نیروهای مسلح، سرمایههای عظیم انقلاب هستند، گفت: توجه به پتانسیل قشر عظیم نیروهای مسلح که در دوران دفاع مقدس خالصانه جان شیرین خود را در طبق اخلاص نهاده و عدهای شهید یا جانباز شدند، مسئولیتی خطیر و گرانسنگ است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم ادامه دادهنر نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی اینست که از تجارب 30 سال خدمت موفق پیشکسوتان به خوبی استفاده نموده و پس از ثبت، آن را در اختیار نیروهای جوان مجموعه انتقال دهد.

اولین شهدای دفاع مقدس از نیروی انتظامی بودند

مهاجر همچنین با اشاره به هفته نیروی انتظامی و تبریک تقارن آن با ایام دهه ولایت و امامت، به ذکر این نکته که اولین شهدای دفاع مقدس از مرزبانان بودند، پرداخت و گفت: خانوادههای اولین شهدای دفاع مقدس از نیروی انتظامی، در استان قم سکونت دارند.

وی افزود: نیروی انتظای و پلیس نهادی است که در زوایای زندگی مردم نقش داشته و با بدنه جامعه و اقشار مختلف سروکار دارد.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم با بیان اینکه هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی برای بیان عملکرد این نیرو است، ابراز داشت: 110 برنامه ترافیکی، سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در طول هفته اجرا میشود که بخشی درون سازمانی و بخشی نیز مثل برنامههای فرهنگی، ورزشی و ... برون سازمانی و ویژه عموم مردم است.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با تقدیر از مردم قدرشناس و ولایتمدار استان قم که قدردان خدمات نیروهای مسلح بخصوص نیروی انتظامی و پلیس هستند، از عموم شهروندان خواست همچون گذشته پلیس را که بخشی از جامعه و در خدمت مردم است، در اجرای ماموریتها و برقراری نظم و آرامش یاری نمایند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها