سردار نوروزی در گفت و گو با دفاع پرس:

اقتدار و امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست

مشاور عالی فرمانده نیروی انتظامی گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون حماسه هایی است که رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس خلق کردند و این اقتدار امروز به برکت خون شهدا است.
کد خبر: ۳۰۲۲۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۰ - 02October 2014

اقتدار و امنیت امروز کشور به برکت خون شهداست

سردار "بهرام نوروزی" مشاور عالی فرمانده نیروی انتظامی در گفت وگو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس گفت: امنیت و اقتدار امروز کشور مرهون حماسه هایی است که رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس خلق کردند و این اقتدار امروز به برکت خون شهدا است.

وی ادامه داد: بارها و بارها دشمنان این مرز و بوم  با استفاده از تمام تجهیزات پیشرفته خواستند تا این نظام را از پای درآورند و تحت سلطه خود قرار دهند اما با به لطف خداوند و رهبری داهیانه امام راحل و مقام معظم رهبری هربار از بارهای پیش با ذلت بیشتری شکست خوردند.

مشاور عالی فرمانده ناجا خاطر نشان کرد: امروز با اینکه سال ها از دفاع مقدس گذشته است اما همچنان دفاع از ارزش ها و مرزهای کشور و مردم بر دوش نیروی انتظامی است و با وحدتی که بین همه نیروهای مسلح است توانسته ایم  نه تنها مقابل استکبار و جهان بایستیم بلکه در تمامی عرصه ها نیز خودکفا شویم که این شکستی بزرگ برای دشمنان این مرز و بوم است.

سردار نوروزی با اشاره به نزدیک شدن به هفته ناجا گفت: هفته ناجا فرصت گرانبهایی است برای برای به نمایش گذاشتن اقتدار و عملکرد پلیس برای مردم.

مشاور عالی فرمانده ناجا در پایان گفت وگوی خود با خبرنگار انتظامی دفاع پرس گفت: امیدوارم در پایان هفته ناجا بتوانیم به درستی عملکرد نیروی انتظامی را برای مردم عزیزمان به تصویر بکشیم و تا پایان سال کاهش چشم گیری در جرایم داشته باشیم.

 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها