با حضور نویسنده کتاب

نشست تخصصی بررسی کتاب "قهرمان پدافند" برگزار شد

نشست تخصصی نقد و بررسی کتاب قهرمان پدافند با حضور نویسنده کتاب خسرو جهانی، نیک رهی از نویسندگان پدافند هوایی ظهر امروز در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و در محل باغ موز دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۰ - 02October 2014

نشست تخصصی بررسی کتاب

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، نشست تخصصی نقد و بررسی کتاب قهرمان پدافند با حضور نویسنده کتاب خسرو جهانی، نیک رهی از نویسندگان پدافند هوایی ظهر امروز در پنجمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و در محل  باغ موز دفاع مقدس برگزار شد.

جهانی در این مراسم اظهار کرد: حدود 8 سال و نیم در جنگ تحمیلی حضور داشته و از سرزمین و ملت دفاع کردم. در برابر دشمنی ایستادم که ضعیف نبود و به دنبال تصرف یک هفته ای ایران بود، اما نتوانست و امروز می بینیم که ایران حرف اول را در منطقه می زند.

وی افزود: صدام و رژیم بعث عراق از یگان زنده پروازی، یعنی نیروی هوایی می ترسید زیرا یگان هوایی تنها 16 ساعت پس از شروع جنگ تحمیلی عملیات کمان 99 را انجام داده بود.

نویسنده کتاب "قهرمان پدافند" تصریح کرد: این کتاب خاطرات خودم، شهدا، مجروحین و مقام معظم رهبری را در برمی گیرد که مسیر شهدا راه ما است و هر کس غیر از راه شهدا را بپیماید به گمراهی کشیده می شود.

جهانی خاطر نشان کرد: با نوشتن این کتاب جنگ و حوادث آن در ذهن من تداعی شد؛ چه جوانهایی که با تخصص و دانش فراوان در میدان جنگ حضور یافته و به شهادت رسیدند. تا در جبهه و در یک سنگر هم کلام نباشید و در زیر بارش گلوله ها درد و دل نکنید، این موارد را درک نخواهید کرد.

وی گفت: ارتش مانع راه رسیدن دشمن به هدف بود، اولین شهید ارتشف سپهبد قرنی و آخرین ان شهید صیاد شیرازی بود.

 

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار