فرماندار نور:

جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یک جنگ جهانی بود

فرماندار نور گفت: جنگی که در پی انقلاب اسلامی مردم ایران و از بین رفتن منافع استعمارگران و کشورهای غرب و همچنین ترس از گسترش تفکر انقلابی ایرانیان در بین ملتهای منطقه رخ داد، به نوعی یک جنگ جهانی بود و با رشادت جوانان باغیرت این مرز و بوم به پیروزی ما انجامید.
کد خبر: ۳۰۱۶۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۰ - 01October 2014

جنگ تحمیلی عراق علیه ایران یک جنگ جهانی بود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «هادی خنجری» فرماندار نور در آیین اختتامیه نمایشگاه آثار دفاع مقدس روستای بوته ده که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط کمیته بانوان ستادگرامیداشت هفته دفاع مقدس و حوزه بسیج خواهران حضرت خدیجه(س) برپا شد، اینگونه برنامهها را حرکتی مهم در راستای حفظ آثار دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و مقاومت دانست.

وی با اشاره به تهاجم گسترده دشمنان انقلاب اسلامی به مرزهای کشور گفت: دفاع مقدس جنگ بین ایران و عراق نبوده، بلکه جنگ بین ایران و 48 کشور جهان بوده که با تمام قوا از لحاظ نیروی انسانی، تجهیزات جنگی و از لحاظ مالی رژیم بعث را مورد حمایت خود قرار داده و خواهان شکست انقلاب نوپای ایران بودند.

فرماندار نور ادامه داد: اسارت سربازانی از ۱۸ ملیت بدست رزمندگان اسلام مختلف در اوایل جنگ، گواه محکمی بر این ادعاست.

وی اظهار کرد: جنگی که در پی انقلاب اسلامی مردم ایران و از بین رفتن منافع استعمارگران و کشورهای غرب و همچنین ترس از گسترش تفکر انقلابی ایرانیان در بین ملتهای منطقه رخ داد، به نوعی یک جنگ جهانی بود و با رشادت جوانان باغیرت این مرز و بوم به پیروزی ما انجامید.

 وی در ادامه تصریح کرد: لطف خداوند متعال نیز همیشه شامل حال ما بوده و جوانان ما با دست خالی اجازه ندادند دشمنان حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را مورد تجاوز قرار دهند.

خنجری با بیان اینکه جنگ ما یک جنگ عقیدتی بود و جوانان ما با نثار جان خود از تفکر انقلابی امام و رهبر خود دفاع کردند و برای همیشه جاودان ماندند، خاطر نشان کرد: شهدا زندهاند و از انقلاب و مردم سرزمین ما مراقبت میکنند و حمایت شهدا در تمام جهات برای کسانی که اهل دل باشند، کاملاً هویداست و وظیفه ماست که این موضوع را به نسلهای بعدی منتقل نماییم.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار