وزیر خارجه سوریه تاکید کرد

تلاش آمریکا برای جایگزین کردن گروه تروریستی دیگری به جای «داعش»

وزیر خارجه سوریه تاکید کرد که آمریکا و هم‌پیمانانش تلاش می‌کنند، گروه تروریستی دیگری را جایگزین گروه تروریستی تکفیری «داعش» در سوریه کنند.
کد خبر: ۳۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۹ - 30September 2014

تلاش آمریکا برای جایگزین کردن گروه تروریستی دیگری به جای «داعش»

به گزارش گروه بینالملل دفاع پرس به نقل از شبکه خبری المیادین، «ولید المعلم»، وزیر خارجه سوریه اعلام کرد که آمریکا قصد دارد، گروه تروریستی دیگری را جایگزین گروه تکفیری «داعش» در سوریه کند.

وزیر خارجه سوریه که با شبکه خبری «المیادین» گفتوگو میکرد، تاکید کرد: آمریکا و هم پیمانانش خواهان مبارزه با داعش نیستند، بلکه تلاش میکنند، گروه تروریستی را جایگزین آن کنند.

وی ضمن ابراز تردید درباره اهداف آمریکا و هم پیمانانش برای مبارزه با داعش، گفت: آنها طی بحران سوریه، اقدام به کمکهای مالی و نظامی و لجستیکی گروههای تروریستی افراط گرا کردند، حال چگونه است که میخواهند با آنها مبارزه کنند.

المعلم تصریح کرد: آمریکا و هم پیمانانش خواهان مبارزه با داعش نیستند، بلکه تلاش دارند، داعش دیگری را جایگزین این داعش کنند. اما ارتش و ملت سوریه در برابر گروههای تروریست افراط گرا مقاومت میکنند و اگر آمریکا و هم پیمانانش به این خط مشی ادامه دهند، راهکار سیاسی از بین خواهند رفت.

وزیر خارجه سوریه گفت: کسی که به خواست و اراده ملتی احترام نگذارد که از طریق انتخابات ریاست جمهوری آن را ابراز کرده، به راهکار سیاسی نیز احترام نمیگذارد و به نظر نمیرسد که گفتمان آمریکا و هم پیمانانش در سوریه پس از 3 سال و نیم تغییر کرده باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار