به همت امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی صورت گرفت؛

تجلیل از کارمند ایثارگر سازمان تعزیرات حکومتی

مشاور امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی با همراهی مشاور وزیر دادگستری در امور ایثارگران و دبیر ستاد اقامه نماز سازمان از حبیب‌الله علی مرادی جانباز 25 درصد دیدار و تجلیل کرد.
کد خبر: ۳۰۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹ - 30September 2014

تجلیل از کارمند ایثارگر سازمان تعزیرات حکومتی

به گزارش دفاع پرس، منزل این جانباز معزز در منطقه 17 بود جایی که به گفته خودش به دار الشهدا معروف است و 4 هزار و پانصد شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

وارد خانه که می شویم باید از راهرویی تنگ عبور کنیم، راهرویی شبیه کانال های دوران دفاع مقدس و بعد میرسیم به خانواده وی که به استقبال ما آمدند؛ همسر و دختر این جانباز معزز با روی خوش پذیرایمان هستند.
 
پس از پذیرایی این خانواده مراسم شکل رسمی تری پیدا کرد و حجت الاسلام موسوی، مشاور امور ایثارگران وزیر دادگستری از پیشینه این جانباز معزز جویا شد و گفت: حبیب از نام های خداوند متعال است و حقیقتا نام زیبایی است و اینکه این جانباز به خوش رویی و گشاده رویی مشهور است، من را به یاد حدیثی از امیر المومنین (ع) میاندازد که فرمودند: مومن شادی اش در چهره اش و اندوهش در قلبش است.
 
وی افزود: یقینا خانواده بزرگوار شما در دوران مجروحیتتان سختی های زیادی متحمل شدند و باید همیشه قدردان آنها باشیم. شهدا درجه رفیعی دارند و عالیترین درجات نصیبشان شده است اما بازماندگان جنگ تحمیلی نیز جایگاه والایی دارند و این ها ماندند چراکه جامعه به آنها نیاز دارند و خواست خدا بوده که این افراد هادی مردم باشند.
 
مشاور امور ایثارگران وزیر دادگستری گفت: سلام خالصانه آقای وزیر را به شما می رسانم، ایشان گفتند که اگر در فرصت مناسبی بتوانیم خدمت شما برسیم توفیق بزرگی است و ان شاء الله در سایه رهبری بیش از این بتوانید در زندگی فردی و اجتماعی موفق باشید.
 
در ادامه "خوشقدم" مدیرکل حوزه ریاست و مشاور امور ایثارگران سازمان تعزیرات حکومتی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس، هدف از این دیدار را تجلیل از جانفشانی و از خود گذشتگی این جانباز گرانقدر عنوان کرد و گفت: همیشه به دنبال این بودیم که در فرصتی از مقام شامخ جانبازان این سازمان تجلیل و تقدیر کنیم و خدا را شاکریم که امروز در منزل این جانباز معزز هستیم و خوشبختانه با نگاه ویژه ای که دکتر مژدهی به جامعه ایثارگری سازمان دارند و صلاحیت های خود اقای علی مرادی، ایشان امروز در حوزه ریاست مشغول خدمت هستند.
 
وی افزود: من همین جا درخواست می کنم که با توجه به استعدادی که دارند ادامه تحصیل بدهند تا شاهد پیشرفت بیشترشان باشیم و در آخر سلام دکتر مژدهی ریاست سازمان تعزیرات حکومتی را نیز پذیرا باشید.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار