دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم:

دفاع مقدس همچنان در شریان‌های جامعه جاریست

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با صدور پیامی ضمن تقدیر از برگزار کنندگان مراسم هفته دفاع مقدس در استان گفت: دفاع مقدس همچنان در شریان‌های جامعه جاری است.
کد خبر: ۲۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴ - 30September 2014

دفاع مقدس همچنان در شریان‌های جامعه جاریست

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، در پیام تقدیر سرهنگ پاسدار «احمد حسینی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم از برگزارکنندگان مراسم هفته دفاع مقدس در استان آمده است: گرامیداشت ایام خاطره انگیز سی و چهارمین سالگرد حماسه دفاع مقدس مردم قهرمان ایران اسلامی، سعی مشکور آحاد ملت بزرگوار ایران و  نقطه شروعی برای حرکت نورانی و پرتوان در مسیر اعتلای انقلاب و ارزشهای اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: ایامی که لحظات ناب آن، شمیم روحنواز عطر شهادت را از گلبرگ سرخ لالهها در کوچه پس کوچههای شهر به ذهن متبادر میسازد و پشتوانهی قوی از آنچه که "ایستادگی دیروز" برای رسیدن به "عزت امروز" فراهم شده، میسازد.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم در بخش دیگری از پیام خود میافزاید: این ستاد به مصداق "من لم لشکر المخلوق لم یشکرالخالق" از کلیه مراجع عظام تقلید، روحانیون و علما بزرگوار، کمیتههای هفتگانه، نیروهای مسلح استان، بسیج مردمی، پیشکسوتان دفاع مقدس، خانوادههای معظم شهدا، فرهیختگان دانشگاهی، اساتید، فرهنگیان، دانشجویان، دانش آموزان، عموم مردم شریف استان، اصناف، نهادها، سازمانها، هیئات مذهبی و... که با بیان دیدگاهها و یا با قلم و قدم خود، برگزاری همایشها، نمایشگاهها و حضور خود در بزرگداشت ایام سی و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، تعظیم مقام و احیاء نام شهدای عزیز در جامعه و ادامه راه پرفتوح آنان سهیم بودهاند، تقدیر مینماید.

در بخش پایانی پیام دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان قم با اشاره به اینکه دفاع مقدس محدود به یک هفته نبوده و همچنان در شریانهای جامعه جاریست، آمده است: همانگونه که حماسه عاشورایی دفاع مقدس با هدایتهای امام راحل(ره) و نقش آفرینی آحاد مردم خلق شد، تداوم آن و حفظ آمادگی در راستای مقابله با جنگ نرم نیز با حضور، وحدت و یکدلی یکایک مردم بزرگوار تحت رهبری حکیمانه مقام عظمای ولایت تا رسیدن به افقهای روشن "تعالی فردا" میسور خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار