پیام مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سمنان به‌مناسبت پایان هفته دفاع مقدس:

روحیه دفاع، ایستادگی و ذلت‌ناپذیری را گسترش خواهیم داد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان به‌مناسبت پایان یافتن هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرد که در آن آمده است: روحیه دفاع، ایستادگی و ذلت‌ناپذیری را گسترش خواهیم داد و برای اسلام سرباز بوده و سرباز پرورش خواهیم داد و این مهم حاصل نمی‌شود جز با ایمان و توکل به خدا و گوش جان سپردن به کلام ولایت فقیه.
کد خبر: ۲۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۴ - 29September 2014

روحیه دفاع، ایستادگی و ذلت‌ناپذیری را گسترش خواهیم داد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از سمنان، سرهنگ «فریدون پهلوانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان به مناسبت پایان یافتن هفته دفاع مقدس، پیامی صادر کرد که متن آن در ادامه میآید:

این تجربهی درس آموز (دفاع مقدس)، سرمشق همیشگی ملت بزرگ ایران و الگوی موفقی در برابر چشم همهی ملت های مسلمان است (فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنهای)

تجاوز سراسری رژیم بعثی عراق از همه سو به خاک مقدس جمهوری اسلامی در 31 شهریور سال 1359 رویداد مهم و بزرگی است که ارزیابی و تحقیق در آن مورد و انتشار نتایج آن برای نسل حاضر مکشوف کننده حقایق و واقعیتهای عظیمی از مظلومیت ملت قهرمان ایران در هشت سال دفاع مقدس است.
 
استکبار جهانی که نظام نوپای جمهوری اسلامی را بر نمیتابید و تفکر و استراتژی کشور عزیزمان ایران را در مقابله با زورگوییها، قلدرمآبیها و کشورگشایی خود میپنداشت، با انواع توطئهها و با بهره گیری از تمام توان به مقابله با آن پرداخت. به طوری که بیش از 44 کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم از رژیم وابسته عراق و صدام حمایت کردند.
 
اما خداوند همان طور که وعده داده است: «اگر خدا را یاری کنید، خدا هم شما را یاری میدهد و گامهایتان را استوار و ثابت نگاه میدارد»، ملت ایران را نصرت بخشید و با قدرت الهیه خود رزمندگان اسلام را یاری فرمود و تلخی شکست را بر دامان پلید یزیدیان نشاند.

دشمنان ما علیرغم در اختیار داشتن ابزار تکنولوژی و متخصصان مجرب، در برابر ایثار و پایمردی رزمندگان و مردم سلحشور ایران اسلامی سر تسلیم فرود آوردند و حاکمیت ایمان و اعتقاد را در زندگی یک ملت آگاه و سراپا شور و حماسه نظاره کردند. 

اینک پس از گذشت 34 سال از آن دفاع جانانه، استکبار هنوز شمشیر آخته مقابله با اسلام را در نیام فرو نبرده و همچنان درصدد نابودی این دین مبین است. کشتار مردم بی گناه و مظلوم سوریه، پشتیبانیهای نظامی، تسلیحاتی و فکری تروریستها در این کشور، دمیدن در آتش جنگ در کشورهای لبنان، بحرین، مصر، اردن و... و حمایت همه جانبه از غده سرطانی اسرائیل به عنوان خطر بزرگ جهانی در غصب حقوق مردم مظلوم فلسطین از اندک نمونههایی است که دشمنی و عداوت آشکار آمریکا با اسلام است. بر ماست که روحیه دفاع و ایستادگی و ذلت ناپذیری را در مقابله با هجوم سراسری و بی امان دشمن نابکار در راس اولویتهای کاری خود قرار داده و برای اسلام سرباز بوده و سرباز پرورش دهیم و این مهم حاصل نمیشود جز با ایمان و توکل به خدا و گوش جان سپردن به کلام ولایت فقیه.

یاد و خاطره دلاورمردیهای رزمندگان، آزادگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس به ویژه شهدای عظیم الشان را گرامی داشته به ارواح مطهرشان درود و صلوات می فرستیم.

بدین وسیله از کلیه سازمانها، دستگاهها، موسسات دولتی و غیردولتی و ادارات استان سمنان و مسئولین محترم به ویژه جناب آقای مهندس وکیلی استاندار محترم سمنان و سردار شاهچراغی فرمانده محترم سپاه حضرت قائم(عج) استان سمنان جهت برگزاری برنامههای ارزشمند و باشکوه و تلاش ارزنده در خصوص گرامیداشت هفته دفاع مقدس نهایت تقدیر و تشکر را مینمایم.

نظر شما
پربیننده ها