مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی:

دفاع مقدس یادآوری ایستادگی‌ یاران اسلامی در برابر مستکبران است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی گفت: دفاع مقدس، یادآور ایستادگی­‌های یاران اسلامی در برابر مستکبران شرق و غرب با دست خالی است.
کد خبر: ۲۹۸۷۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ - 29September 2014

دفاع مقدس یادآوری ایستادگی‌ یاران اسلامی در برابر مستکبران است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از مشهد، مراسم تجلیل از ایثارگران دفاع مقدس، در محل سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور برگزار شد.

در این مراسم که مسئولین شهرستان، پیشکسوتان دفاع مقدس و جمعی از دانشجویان حضور داشتند، سردار نجاتی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی، به ایراد سخن پرداخت.

وی با اشاره به تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی و ولایتمداری مردم ایران در دفاع مقدس گفت: در مقطع قبل از انقلاب مردم حکومت را اسلامی نمیدانستند و فقط نظارهگر وقایع بودند اما در مقطع انقلاب اسلامی مردم به اطاعت ولی فقیه به میدان آمدند و جانانه دفاع کردند. دلیل موفقیت انقلاب اسلامی ایران در مقابل جبهه استکباری شرق و غرب، اطاعت از ولی فقیه و آمدن به میدان به عنوان یک تکلیف شرعی بود.  

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس، یادآور ایستادگی­های یاران اسلامی در برابر شرق و غرب با دست خالی است.

سردار نجاتی با بیان نابرابری انسانی و تجهیزات نظامی در جنگ گفت: از نظر کارشناسان جنگ، در جنگ کلاسیک اگر بخواهی در برابر حریف پیروز شوی باید سه برابر او نیرو داشته باشی. عراق سه برابر ما نیرو داشت ولی ما در جنگ استقامت و پایداری کردیم و با ارائه راهکارهای نظامی پیروز میدان شدیم.

در حاشیه این مراسم، یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی نیشابور افتتاح شد.

لازم به ذکر است سردار نجاتی در سفر خود به نیشابور با خانواده شهیدان صدیقی که سه نفر از اعضای خانواده خود را در راه دفاع از آرمانهای مقدس ایران اسلامی هدیه کردهاند، دیدار کرد.    

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار