عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی:

عامل اصلی دشمنی استکبار با ایران اسلامی جوهره دینی انقلاب است

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: هراس از صدور انقلاب اسلامی و خارج شدن سایر کشورها از زیر سلطه استکبار، عامل اصلی تأمین جنگ و ناکام جلوه دادن این انقلاب است.
کد خبر: ۲۹۶۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۰ - 27September 2014

عامل اصلی دشمنی استکبار با ایران اسلامی جوهره دینی انقلاب است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، «اسماعیل کوثری» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی  در همایش هزار نفری پیشکسوتان دفاع مقدس استان مازندران در بابلسر با تأکید بر درایت حاکم بر جبهه ایران اسلامی در برابر ماشین جنگی صدام و حامیان جهانی او گفت: شاید برای خیلیها قابل باور نباشد که رزمندگان اسلام با دستان خالی و کمترین امکانات بزرگترین جنگ معاصر را پیش بردند و دشمنان را از دستیابی به کمترین موفقیت ناکام گذاشتند.

وی افزود: عامل اصلی دشمنی استکبار با نظام جمهوری اسلامی ایران، جوهره دینی انقلاب بوده است و آنها بارها در آشکار و نهان به این مسئله اعتراف کردند و معلوم است سایر مسائل برای انحراف افکار عمومی جهانیان مطرح میشود.

 نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: قبل از انقلاب نه تنها هیچ اراده مستقل از سوی حکومت ایران در برابر اجنبی وجود نداشت بلکه حکومت کاملا وابسته و در اختیار بیگانگان بود و کلیه عوامل و امکانات کشور در مسیر منافع دشمنان قرار داشت.

وی با اشاره به انواع دشمنی و راه اندازی فتنههای ریز و درشت اردوگاه استکباری و عوامل آنها علیه انقلاب اسلامی افزود: از اوان پیروزی انقلاب و آشکار شدن کارایی دین و معنویت در عرصههای اجتماعی، اقدامات مقابلهای دشمن با ترفندهای مختلف آغاز شد.

وی بیان کرد: آن حماسههای جاودانه با هدایتهای مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.

وی در پایان هراس از صدور انقلاب اسلامی و خارج شدن سایر کشورها از زیر سلطه استکبار را عامل اصلی تأمین جنگ و برای ناکام جلوه دادن این تفکر داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار