امیر اسماعیلی:

پهپادهای ایرانی آرامش جنگنده‌های آمریکایی را برهم زده‌اند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) ارتش گفت: با استفاده از پهپادهای سپاه پاسداران برای جنگنده‌های آمریکایی ایجاد مزاحمت کرده و آرامش را از آن‌ها سلب کرده‌ایم.
کد خبر: ۲۹۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳ - 25September 2014

پهپادهای ایرانی آرامش جنگنده‌های آمریکایی را برهم زده‌اند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ "فرزاد اسماعیلی" صبح امروز در نشست پیشکسوتان قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: در راستای استفاده از تجارب پیشکسوتان در عرصه پدافند هوایی کشور میخواهیم یک هیئت سیاستگذاری پدافند هوایی متشکل از پیشکسوتان را داشته باشیم.
 
وی با بیان اینکه امروز باید در تمامی عرصههای پدافندی کشور از تجارب این این عزیزان بهره کافی ببریم، تصریح کرد: ما باید از تجربیات پیشکسوتان این عرصه در عرصههای مختلف بهویژه نیروهای جوان استفاده کنیم.  
 
امیر اسماعیلی با استناد به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه پدافند هوایی در اولویت اول کشور قرار دارد، افزود: خدمت در پدافند هوایی امری مقدس است.  
 
فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیا(ص) در ادامه تاکید کرد: در گذشته طرحهای هوایی و پروازی مانند استفاده از بالگردها و هواپیماها را در دستور کار خود داشتیم که امروز این پروسه در حال اتمام است.

وی افزود: اکنون پدافند هوایی مدت 8 ماه است که با استفاده از پهپادهای سپاه برای جنگندههای آمریکایی ایجاد مزاحمت میکند و ما آرامش را از آنها سلب کرده ایم که فرمانده معظم کل قوا نیز از این جریان خوشنود هستند.
 
وی همچنین افزود: اینکه پدافند هوایی در اولویت اول کشور است باور قلبی فرمانده معظم کل قواست؛ از همین رو ما هم برای موفقیت این نیرو تمام تلاش خود را خواهیم کرد.  
 
امیر اسماعیلی در پایان خطاب به پیشکسوتان پدافند هوایی  کشور حاضر در نشست گفت: مطمئن باشید با ابلاغ ساختار جدیدی که توسط مقام معظم رهبری تصویب شده سه ماه به ستاد کل و ارتش فرصت داده شده که بیمارستان ما را مشخص کنند که به امید خدا وضعیت ما هم در این رابطه در آینده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار