به مناسبت هفته دفاع مقدس صورت گرفت

دیدار مسئولان با جانبازان اعصاب و روان یاسوج

در چهارمین روز از هفته دفاع مقدس، مسئولان و فرماندهان نظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان اعصاب و روان آسایشگاه سلمان یاسوج دیدار و گفت‌و‌گو کردند.
کد خبر: ۲۹۳۸۳
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۰ - 25September 2014

دیدار مسئولان با جانبازان اعصاب و روان یاسوج

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از یاسوج، بهمناسبت هفته دفاع مقدس صبح امروز(پنج شنبه، سوم مهر) جمعی از فرماندهان و نیروهای سپاه فتح استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد با جانبازان بیمارستان اعصاب و روان سلمان یاسوج دیدار کردند.

در این مراسم فرماندهان و مسئولین با اهداء گل و شیرینی جویای حال جانبازان شدند.

در جریان این دیدار، «علیرضا مصلحی» جانباز اعصاب و روان دوران دفاع مقدس و برادر شهید گفت: به نمایندگی از دیگر جانبازان دفاع مقدس در این بیمارستان اعلام میکنم باز هم هستیم. حاضریم در راه وطن و اسلام تکه تکه شویم و با این بدن نیمه جان خود، پوزه دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران را به خاک بمالیم و از همه مسئولین تقدیر و تشکر مینماییم.

وی افزود: حضور و دیدار شما در روحیه ما خیلی اثر بخش بوده و انتظار داریم این حرکتها تداوم داشته باشد.

همچنین در پایان این مراسم حجت الاسلام و المسلمین علیزاده، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عشایر یاسوج ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ارج نهادن به مقام جانباز و جانبازان از ریاست بیمارستان و همکاران وی که به نحو شایسته جانبازان را مورد لطف خود و پرستاری مینمایند، تقدیر و تشکر ویژه کرد و با اهداء گل و شیرینی به این کارکنان موفقیت آنان را از خداوند متعال دعا نمود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار