مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم:

تهدیدات کاغذی در برابر ملت ایران هیچگاه عملی نخواهد شد

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: امروز خیلی از تهدیدات روی زبان می‌چرخد و یا روی کاغذ نوشته می‌شود اما هیچگاه تحقق عینی پیدا نخواهد کرد.
کد خبر: ۲۹۳۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰ - 25September 2014

تهدیدات کاغذی در برابر ملت ایران هیچگاه عملی نخواهد شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، احمد حسینی در حاشیه بازدید از نمایشگاه بزرگ یاد یاران در گفتگو با خبرنگاران گفت: دوران دفاع مقدس کشور ما را در مقابل انواع تهدیدات بیمه کرد.

وی با بیان اینکه تحولات منطقه به برکت انقلاب اسلامی ایران و دفاع مقدس میباشد، ابراز کرد: امروز خیلی از تهدیدات روی زبان میچرخد و یا روی کاغذ نوشته میشود اما هیچگاه تحقق عینی پیدا نخواهد کرد چرا که  آزموده را آزمودن خطاست.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان قم خاطرنشان کرد: امروز هر تحولی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شکل میگیرد و تحولات منطقه و هر نگاه متحولانهای که در کشورهای همجوار رخ میدهد، قطعا نشأت گرفته از انقلاب اسلامی ایران و دوران دفاع مقدس میباشد.

وی با اشاره به پیروزی مردم غزه در جنگ 51 روزه، ادامه داد: اگر بنگریم که چگونه مردم ما در دوران دفاع مقدس با دست خالی در مقابل یک نظام سلطه با یک اجماع جهانی ایستادند، بهترین الگو برای مردم مظلوم غزه و فلسطین خواهد بود.

حسینی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس به ما درس خودباوری میدهد، تاکید کرد: آن دوران طلایی ثابت کرد که میتوان در مقابل مدعی چهارمین ارتش دنیا ایستاد و با مقاومت پیروز شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار