صبح امروز

جشنواره مالک اشتر با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برگزار شد

پنجمین جشنواره مالک اشتر با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۰۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۰ - 23September 2014

جشنواره مالک اشتر با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، پنجمین «جشنواره مالک اشتر» با حضور سردار سرلشکر بسیجی دکتر سیدحسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و جمعی از فرماندهان ارشد سپاه، ارتش، ناجا و وزارت دفاع برگزار شد.

در این مراسم که صبح امروز در ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، سرلشکر فیروزآبادی به تبیین انتظارات مقام معظم رهبری از نیروهای مسلح پرداخت.


همچنین سرلشکر ایزدی نیز بهعنوان متولی برگزاری این جشنواره در سخنانی، گزارشی از فعالیتهای «اشراف کلی فرماندهی معظم کل قوا» در پنج سال گذشته ارائه کرد.

در بخشی از این مراسم، آیتالله موحدی کرمانی امام جمعه موقت تهران به بیان سخنانی در خصوص لزوم ایستادگی در برابر ظالمان پرداخت و با اشاره به کار بزرگ امام خمینی(ره) در پرورش انسانها گفت: امام(ره) انسانها را از لجنزار پرستش مادّیات بیرون آورد و آنها را وارد فضای معنویت، درک ارزشها و انس با خدا کرد.

وی همچنین به حماسهآفرینی شهدا اشاره و تصریح کرد: شهدا رفتند، اما عظمت آفریدند و به مردم و کشور عزّت دادند.

آیتالله موحدی کرمانی در خصوص عنوان جشنواره که مزیّن به نام "مالک اشتر" است، گفت: مالک اشتر فردی فداکار، مجاهد، بصیر و آگاه بود. پرچمدار باید دو خصلت صبر و بصیرت را داشته باشد و مالک اشتر اینچنین بود.

جشنواره مالک اشتر زیر نظر معاونت امور راهبردی و اشراف فرماندهی کل قوا برگزار میشود و هدف از آن بررسی و اشراف بر عملکرد نیروهای مسلح در تمام سطوح است.

در مراسم امروز، از برترینهای نیروها و معاونتهای سپاه، ارتش، وزارت دفاع و نیروی انتظامی تقدیر شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار