همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس

رژه نیروی‌های مسلح استان مرکزی برگزار شد

با فرارسیدن نخستین روز از هفته دفاع مقدس، رژه نیروهای مسلح و همیشه در صحنه استان مرکزی امروز همزمان با سراسر کشور برگزار شد.
کد خبر: ۲۸۸۹۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳ - 22September 2014

رژه نیروی‌های مسلح استان مرکزی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از اراک، همزمان با هفته دفاع مقدس رژه نیروهای مسلح در خیابان دانشگاه شهر اراک روبهروی درب اصلی مصلی بیت المقدس این شهر با حضور استاندار مرکزی، فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و جمعی از مدیران و فرماندهان نظامی و انتظامی استان مرکزی آغاز شد.

نیروهای مسلح پس از شنیدن سخنرانی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی و استاندار این استان، با آغاز رژه خود از مقابل جایگاه، اقتدار و قدرت خود را به رخ جهانیان کشیدند.

مراسم رژه 31 شهریورماه در 2 بخش پیاده و محمول برگزار شد که در بخش پیاده نظام، نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج همیشه قهرمان آمادگی رزمی خود را به نمایش گذاشتند و در بخش محمول نیز نمایش انواع سلاحها و تجهیزات ساخت داخل از مقابل جایگاه عبور داده شدند.

در رژه امسال نیز همانند سالهای گذشته بخشی از دستاوردهای نیروهای مسلح به نمایش درآمد که البته اتحاد، وحدت و همدلی قوای مسلح در استان مرکزی امسال بیش از پیش نمود یافته بود و رژه امروز نیز تجلی این وحدت و یکپارچگی بود.

مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران امروز همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس در سراسر کشور برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار