آیت الله اراکی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

صهیونیسم و داعش دو لبه یک قیچی هستند

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه صهیونیسم و داعش دو لبه یک قیچی هستند، گفت: پشتیبانی های تسلیحاتی، سیاسی و حتی رسانه ای از جبهه النصره، داعش و تمامی گروه‌های تروریستی تکفیری به رژیم جعلی صهیونیست برمی گردد.
کد خبر: ۲۸۴۲۴
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۱ - 19September 2014

صهیونیسم و داعش دو لبه یک قیچی هستند

به گزارش خبرنگار گروه اخبار داخلی دفاع پرس، آیت الله محسن اراکی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران پیرامون حمایت علمای مقاومت از مردم غزه و آسیبدیدگان از گروه های تکفیری به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی تصریح کرد: در مجمع تقریب کشورهای جهان اسلام را به همان دهکده امن و قدرتمند و با عزتی که بنابر فرمایش پیامبر عظیم الشأن اسلام آن را مدینه النبی و دولت محمدی نیز مینامند، دعوت کردیم.

آیت الله اراکی با بیان اینکه محورهای سه گانه ایمان و تقوای الهی در جهان اسلام، ایمان و اعتقاد واقعی به قرآن کریم، اطاعت از رسول اکرم(ص) و حمایت و اعتقاد به اهل بیت عصمت و طهارت است، خاطرنشان کرد که خداوند به بشریت وعده دادهاند در صورت اطاعت و اعتقاد به این سه محور، پیروزی، شفقت و رفاه اقتصادی را برایشان محقق خواهد کرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی افزود: ما به دنیا، مسلمانان و جهان اسلام اعلام می کنیم که از این سه محور تبعیت کنند که اگر این وحدت و یکپارچگی ایجاد شود، عزت، سربلندی، موفقیت و پیروزی از آن شماست و حتی رفاه اقتصادی و معیشتی هم برای مردم آن کشورها پدید می آورد.

وی ادامه داد: علیرغم ساختن یک دنیای مملوء از موفقیت و عزت برای این کشورهای یکپارچه و منسجم به اعتقاد الهی، پیامبر و اهل بیت، سلامت در آخرت و رضوان الهی نیز وعده خداوند است که برایشان پدید خواهد آمد.

آیت الله اراکی از برگزاری جلسات سران مقاومت در آینده ای نزدیک خبرداد و افزود: مفتخریم که امروز شاهد اتحاد سران و علمای مقاومت هستیم و برای اشاعه این فرهنگ و عزت به کشورهای اسلامی دیگر به زودی جلسات بعدی شکل خواهد گرفت تا شاهد ایجاد یک گستردگی در پهنای این علمای پشتیبان مقاومت که معتقد به این محورهای سه گانه ایمان و تقوای الهی هستند، باشیم.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در پایان نیز با اشاره به اینکه صهیونیسم و داعش دو لبه یک قیچی هستند، خاطرنشان کرد: به واقع جبهه النصره و  داعش و کلیه گروهک های تروریستی تکفیری از پشتیبانی، برنامهریزی و کمک های تسلیحاتی، سیاسی و حتی رسانه ای صهیونیسم بهره می برند.

وی تاکید کرد: ما معتقدیم این صف آرایی، جنبش و نهضت کمک رسانی به آسیب دیدگان از تکفیری و صهیونیسم از جامعه ایرانی شروع می شود و به جوامع دیگر سرایت خواهد کرد و در نهایت شاهد آینده بهتری برای جوامع اسلام پیش بینی کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها