معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:

برنامه زمان بندی انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه تفت و میبد از شنبه آغاز می شود

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت : در استان یزد کار برگزاری انتخابات میان دوره‌ای مجلس بر اساس برنامه‌ زمان‌بندی شده انجام خواهد شد و از روز شنبه‌، نشست‌های اجرایی انتخابات در شهرستان‌های تفت و میبد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۸۴۰۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۴ - 18September 2014

برنامه زمان بندی انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه انتخابیه تفت و میبد از شنبه آغاز می شود

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، محمدعلی طالبی معاون سیاسی و امنیتی استانداری امروز با اشاره به اینکه برخی رسانهها از عدم برگزاری انتخابات میاندورهای مجلس در حوزه انتخابیه تفت و میبد خبر داده بودند، اظهار داشت: این خبر به طور رسمی اعلام نشده بود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد عنوان کرد: صحبتهایی بین شورای نگهبان و وزارت کشور برای عدم برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه تفت و میبد و چند حوزه انتخابیه  دیگر مطرح شد اما به توافق نهایی نرسید.

طالبی خاطرنشان کرد : در استان یزد کار برگزاری انتخابات میان دورهای مجلس بر اساس برنامه زمانبندی شده انجام خواهد شد و برنامهها از روز شنبه آغاز میشود.

وی بیان کرد: از روز شنبه، نشستهای اجرایی انتخابات در شهرستانهای تفت و میبد برگزار میشود ضمن اینکه ثبتنام داوطلبان نیز از روز شنبه در این حوزهها انجام خواهد شد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار، زمان برگزاری انتخابات میاندورهای مجلس را 30 آبانماه اعلام و اظهار امیدواری کرد: مردم حوزه انتخابیه تفت و میبد حضوری پرشور در این انتخابات داشته باشند.

لازم به ذکر است که حجتالاسلام سیدجلال یحییزاده، نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی در روز 20 فروردین ماه سال 92 پس از چند روز بستری در بیمارستان فیروزگر تهران درگذشت.

همچنین حوزه انتخابیه تفت و میبد از آن پس توسط محمدصالح جوکار، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی اداره میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها