فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش تاکید کرد:

افزایش قابل توجه آمادگی رزمی ارتش نسبت به دوران دفاع مقدس

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی با تجربیاتی که از کوله پشتی دفاع مقدس دارد؛ از آمادگی رزمی و قدرت دفاعی بالایی برخوردار است.
کد خبر: ۲۸۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۹ - 18September 2014

افزایش قابل توجه  آمادگی رزمی ارتش نسبت به دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، امیر نادرعلیدوست ظهر امروز پنجشنبه در جمع خبرنگاران و در آستانه هفته دفاع مقدس؛ ضمن گرامیداشت مقاومت دیروز که عزت و اقتدار امروز و امید به آینده را رقم زد، افزود: درسهای مقاومت دیروز در دفاع مقدس؛ برای جهان اسلام درسی به یاد ماندنی است.
 
وی خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی در منطقه حاصل دفاع مقدس ما است که به دنیا نشان دادیم با دست خالی هم میتوان با استکبار جهانی مبارزه کرد.
 
ارشد نظامی آجا در جنوبشرق، افزود: ارتش جمهوری اسلامی از بدو انقلاب تا کنون در تمام صحنهها دفاع از کیان نظام جمهوری اسلامی را به عهده داشته است.
 
وی حمایتهای امام(ره) و رهبر معظم انقلاب از ارتش را موجب پابرجایی و تقویت این نیرو دانست و گفت: در آغاز جنگ تحمیلی ارتش با 30 درصد آمادگی دفاعی در برابر ارتش مسلح حزب بعث عراق ایستادگی کرد.
 
علیدوست، ابراز کرد: امروز با گذشت 25 سال از دوران دفاع مقدس ارتش جمهوری اسلامی با تجربیاتی که از کوله پشتی آن دوران دارد؛ از آمادگی رزمی و قدرت دفاعی بالایی برخوردار است.
 
وی تصریح کرد: امروز آمادگی رزمی ارتش نسبت به دوران دفاع مقدس از زوایهای 180 درجهای برخوردار است و البته آن چه که از دید دشمن و استکبار غافل مانده بود، معنویت مردم عزیز ایران بود.
 
ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق، تاکید نمود: آمادگی نیروهای مسلح ما و حضور مردم در صحنه، عامل بازدارندگی حمله دشمنان است.
 
وی تصریح کرد: امروز هم اگر جنگی اتفاق بیفتد، خیلی بهتر و آمادهتر از دوران دفاع مقدس مقابله خواهیم کرد.
 
علیدوست، افزود: وظیفه داریم دوران دفاع مقدس را به عنوان برگ زرینی از تاریخ کشورمان برای آیندگان تبیین نمائیم و از نسلی بگوئیم که حاضر نشدند با یک قدم عقب نشینی؛ یک وجب از خاک میهن را واگذارند.
 
وی در ادامه به تشریح برنامههای ارتش جنوبشرق در ایام الله هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: رژه باشکوه نیروهای مسلح به میزبانی ارتش در تاریخ 31 شهریور در بلوار 22 بهمن کرمان انجام میشود.
 
ارشد نظامی ارتش در جنوبشرق، همایش گرامیداشت مقام سرباز؛ اجرای طرح راویان نور، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، تجلیل از فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس، اعزام راوی به مدارس، بازدید رایگان از موزه ذوالفقار ارتش، همایش پیاده روی خانوادگی، برگزاری یادواره گرامیداشت 1100 شهید ارتش در استان و سرلشکر شهید ولی الله فلاحی و برپایی نمایشگاه عکس و غرفههای خاطره گویی را از جمله برنامههای ارتش در این ایام برشمرد.
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار