معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان:

بازسازی حماسه آزادسازی سوسنگرد در هفته دفاع مقدس

معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان از اجرای 495 برنامه متنوع فرهنگی – ورزشی سپاه و بسیج به مناسبت هفته دفاع مقدس در سطح استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵ - 18September 2014

بازسازی حماسه آزادسازی سوسنگرد در هفته دفاع مقدس

نشست خبری معاون اجرایی سپاه نینوا گلستان با اصحاب رسانه در سالن بصیرت سپاه نینوا گلستان برگزار شد.

در این نشست سرهنگ "عبدالله عین علی"ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رزمندگان در 8 سال دفاع مقدس گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، آمریکا حضور زیادی در منطقه داشت و منابع سرشار ایران از جمله نفت، گاز و معادن آن را به غارت برد.

وی افزود: پیروزی انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام خمینی (ره) و حمایت گسترده مردم، منافع آمریکا در منطقه را به خطر انداخت و این چیزی نبود که آمریکا می خواست. بنابراین تمام تلاش و توان خود را برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران بکار برد.

مسئول ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: از جمله تلاش های آمریکا در این راستا، می توان به غائله گنبد، جنگ آمل، جنگ تحمیلی 8 ساله، و بعد از آن جنگ نرم، جنگ سیاسی از جمله فتنه 88، جنگ علمی در بحث هسته ای و... اشاره داشت، که الحمدالله با مدیریت و رهبری عالمانه امام خمینی(ره) و بعد از آن مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، و هوشیاری ملت ایران، همه ی آن توطئه ها خنثی شده است.

"عین علی"در ادامه با اشاره به شعار امسال در هفته دفاع مقدس، به تشریح برنامه ها در سطح استان گلستان پرداخت و گفت: بیش از 495 برنامه متنوع توسط سپاه و بسیج در هفته دفاع مقدس در سطح استان اجرا خواهد شد که از جمله مهمترین این برنامه ها می توان به رژه نیروهای مسلح استان در 31 شهریور به میزبانی لشکر 30 پیاده گرگان، بازسازی حماسه سوسنگرد در قالب نمایش رزمی با احداث تونل های انفرادی و ایجاد ادوات نظامی به مدت یک هفته، پیاده روی همگانی در 14 شهر استان، افتتاح 70 پروژه عمرانی بسیج سازندگی سپاه استان، 45 یادواره شهدا در سطح استان گلستان،520 مورد دیدار از خانواده معظم شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، 12 محفل شعر و خاطره دفاع مقدس و گردهمایی نقش مهندسی در دفاع مقدس اشاره کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار