حاشیه رونمایی از سایت "سبک زندگی"

حمایت 1 میلیون نفری مردم 16 کشور از غزه/ تاسیس سایت "سبک زندگی" در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری

قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: از زمانی که مقام معظم رهبری اصطلاح جدید را با عنوان "سبک زندگی اسلامی" مطرح کردند مسئولان و متولیان جبهه فرهنگی کشور همه همت خود را به کار گرفتند تا در راستای فرمایشات رهبری انچه که به عنوان سبکی نوین از زندگی اسلامی یاد می شود را برای دست یابی نسل جوان امروز محیا کنند.
کد خبر: ۲۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴ - 18September 2014

حمایت 1 میلیون نفری مردم 16 کشور از غزه/ تاسیس سایت

به گزارش خبرنگار سرویس حماسه و جهاد دفاع پرس، سیره شهدا و بهره گیری از آیات و روایات قرانی، توجه به زندگی و اخلاق بزرگان دینی و در عین حال استفاده از برنامه ها و سیستم های جدید تربیتی با استفاده از ابزار متداولی که گاها می توانست در جهت منفی آنها را به کار گرفت همه به عنوان نمونه ای از سبک زندگی معرفی شدند.

حالا چند سالی هست که سایت ها، برنامه ها، همایش ها و نشست های ویژه ای در این خصوص برگزار می شود تا راه را برای جوانی که بدون شک در تیررس تهاجم فرهنگی دشمن قرار گرفته به درستی نشان دهد.

در همین راستا روز گذشته از سایت جدیدی با نام سبک زندگی با حضور سردار انصاری قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران و معاون فرهنگی بنیاد رونمایی شد.

در این مراسم حضور خبرنگاران و معاونین و مشاورین بنیاد شهید در این مراسم قابل توجه بود.

در ابتدا حجت الاسلام موذنی معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید در خصوص لزوم استفاده از فناوری های نوین در ارتباط با جامعه مخاطب (ایثارگران) سخنانی را ایراد کرد.

پس از صحبت معاونت فرهنگی بنیاد شهید با درخواست سردار انصاری طراح سایت که خود از فرزندان شهدا بود نکاتی را در خصوص سایت ارائه داد.

با روشن شدن پرده ی نمایش کامپیوتری فرزند شهید قسمت های مختلف سایت را توضیح می دهد اینکه در سایت سعی شده است تا فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر سبک زندگی اسلامی و نیز آموزش به عنوان یکی از ارکان بنیاد در سالهای گذشته لحاظ شود.

سایت در 24 بخش حدود 700 مطلب جدید را میزبانی می کند. که قسمت نظرات هم برای ارتباط با مخاطبان از پیش تعریف شده است. بخش آموزشی هم به آموزش قران به منظور حفظ و روخوانی آن برای گروه های سنی مختلف پرداخته است.

توضیاحات پایانی در خصوص نحوه کار با سایت می ماند برای بخش بعدی برنامه و پس از صحبت های سردار انصاری.

سپس سردار انصاری با پرداختن به بحث توسعه فرهنگی با استفاده از مسیر فضای مجازی وظیفه معاونت فرهنگی بنیاد شهید را مجاهد پروری در راه انقلاب و ولایت بیان کرد.

سردار انصاری در بخشی از صحبتهای خود به حملات اسرائیل به غزه و پیروزی مردم غزه با اتکا به فرهنگ قرآنی اشاره کرد و گفت: نزدیک به 1 میلیون نفر از مردم در کمپینی که بنیاد شهید به منظور حمایت از مردم غزه به راه انداخته بود شرکت کردند که این شرکت کنندگان از 16 کشور مطالبی را در جهت حمایت از مردم غزه نوشته اند.

با تمام شدن سخنان قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران بخش پایانی نحوه کار با سایت توضیح داده می شود. با نمایان شدن صفحه اصلی سایت روی پرده نمایش با صلوات حضار در مجلس سایت سبک زندگی توسط سردار انصاری و حجت الاسلام موذنی رسما رونمایی می شود.

سردار انصاری با خنده از نام سایت گلایه می کند که کاش نشانی اینترنتی راحت تری را انتخاب می کردند تا بهتر در ذهن بماند که مسئول سایت قول پیگیری این موضوع در جلسه ای که برای کم و کاستی های سایت برگزار می شود را داد.


 ادرس سایت سبک زندگی به نشانی  www.holysogns.ir  در دسترس عموم مردم قرار گرفته است و مخاطبان می توانند نظرات خود را در قسمت نظرات سایت قرار دهند.  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار