با حضور فرمانده انتظامی استان قم:

نمایشگاه "فاتحان گمنام" به مناسبت هفته دفاع مقدس در قم افتتاح شد

نمایشگاه فاتحان گمنام به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور فرمانده انتظامی استان قم در جوار مسجد اهل بیت(ع) افتتاح شد.
کد خبر: ۲۸۳۷۸
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۲ - 18September 2014

نمایشگاه

موسوی مسئول اجتماعی یگان ویژه استان قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دفاع مقدس در قم با اعلام جزئیات نمایشگاه فاتحان گمنام گفت: این نمایشگاه برای چهارمین سال متوالی به همت پرسنل یگان ویژه استان قم دائر شده و به لحاظ زمانی اولین نمایشگاه استان قم است که قبل از آغاز هفته دفاع مقدس در محل شاهراه مهم ارتباطی کشور، ابتدای اتوبان قم- تهران برپا می شود.

وی افزود: با توجه به ایام پایانی فصل تابستان و تردد فراوان زائران استان قم، برپایی این نمایشگاه فرهنگی و حماسی، فرصت مغتنمی است تا گامی در جهت احیاء ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداشته شود.

مسئول اجتماعی یگان ویژه استان قم در خصوص محتوای نمایشگاه فاتحان گمنام اظهار داشت: در این نمایشگاه موضوعات متنوعی از جمله ماکت منطقه عملیاتی فتح خرمشهر، غرفه حجاب و عفاف، نقاشی کودکان با موضوع دفاع مقدس، مظلومیت اهل بیت(ع)، شهدای گمنام و ... ارائه شده است.

 وی افزود: روند برپایی نمایشگاه طی سالهای گذشته و نمایشگاه حاضرمورد استقبال ستاد بازرسی ناجا، پیشکسوتان دفاع مقدس و زائران و مجاوران حرم حضرت معصومه(س) قرار گرفته است.

موسوی در پایان یادآور شد: نمایشگاه فاتحان گمنام، در جوار مسجد اهل بیت(ع) واقع در عوارضی ابتدای اتوبان قم تهران برپا شده و هر روز لغایت چهارشنبه دوم مهرماه صبح و عصر پذیرای بازدیدکنندگان می باشد.

لازم به ذکر است در مراسم افتتاح چهارمین نمایشگاه فاتحان گمنام، سردار سرتیپ دوم پاسدار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم، سرهنگ پاسدار احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، موسوی منش شهردار منطقه 3 قم و جمعی از مسئولان یگان ویژه استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها