رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت :

درس آشنایی با دفاع مقدس بهترین ابزار برای مستحکم کردن خاکریزهای دفاعی ملت ایران در جنگ نرم

علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با تأکید برلزوم پاسداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاهها، دانشجویان را بهترین مبارزان عرصه جنگ نرم دانست .
کد خبر: ۲۸۳۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۶ - 17September 2014

درس آشنایی با دفاع مقدس بهترین ابزار برای مستحکم کردن خاکریزهای دفاعی ملت ایران در جنگ نرم

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از رشت، علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در گفتگوی با خبرنگار دفاع پرس با تأکید برلزوم پاسداشت هفته دفاع مقدس در دانشگاهها گفت: موجودیت و آرامشی را که اکنون در جامعه داریم مدیون خون شهدا و رشادت ها وشهامت های رزمندگان درهشت سال دفاع مقدس است و باید این رشادت ها را به نسل جوان منتقل کنیم و بدانیم درقبال شهدا مسئولیت سنگینی بردوش ماست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، با اشاره به دستآوردها و برکات دفاع مقدس توسط رزمندگان، افزود: دستآوردهای دفاع مقدس بیانگر واقعیت و برکات این دفاع برای ملت ایران است . دشمن پس از ناکامی در عرصه جنگ سخت با به راه انداختن جنگ فرهنگی یا همان جنگ نرم بدنبال آن است  که جوانان را از صحنه خارج کند.

وی میدان اصلی جنگ نرم را دانشگاهها دانست و گفت: دانشجویان بهترین مبارزانی هستند که می توانند در برابر این جنگ صف  آرایی کنند که درس آشنایی با دفاع مقدس می تواند بهترین ابزار برای مستحکم کردن خاکریزهای دفاعی ملت ایران در این جنگ نرم باشد .

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار