وزیر دفاع جمهوری آذربایجان:

هرگز اجازه اقدامی علیه ایران از خاک آذربایجان را نخواهیم داد

ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با رد ارتباط کشورش با پهپاد اسرائیلی ساقط شده در ایران گفت: هرگز و به هیچ وجه از خاک و آسمان جمهوری آذربایجان اجازه اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داد.
کد خبر: ۲۷۸۶۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۴ - 12September 2014

هرگز اجازه اقدامی علیه ایران از خاک آذربایجان را نخواهیم داد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ذاکر حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان در دیدار سردارقاسم تقی زاده معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل سازمان صنایع دفاعی کشورمان، ارتباط کشورش را با پهپاد جاسوسی ساقط شده در خاک جمهوری اسلامی ایران را قویا تکذیب کرد و گفت: ما به شما اطمینان می دهیم که هرگز و به هیچ وجه از خاک و آسمان جمهوری آذربایجان اجازه اقدامی علیه جمهوری اسلامی ایران را نخواهیم داد.

وی سپس با اشاره به اینکه این موضوع بارها از طرف رئیس جمهور آذربایجان اعلام شده،دوستی دو کشور را پایدار خواند و افزود: ما برای این دوستی اهمیت و احترام زیادی قائل هستیم.

وزیر دفاع جمهوری آذربایجان بر ضرورت توسعه همکاری های دو کشور در حوزه های دفاعی و ایجاد امنیت در منطقه تاکید و ابراز امیدواری کرد که سفر سردار دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در آینده نزدیک به جمهوری آذربایجان انجام پذیرد.

در این دیدار سردارقاسم تقی زاده معاون وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و مدیر عامل سازمان صنایع دفاعی کشورمان گفت: ایران اسلامی آماده توسعه همکاری های دفاعی با کشور همسایه و برادر، جمهوری آذربایجان است.

نظر شما
پربیننده ها