سردار مومنی در گفت و گو با دفاع پرس مطرح کرد:

امنیت امروز کشور مرهون از خود گذشتگی‌ خانواده شهدا و ایثارگران است

رئیس پلیس راهور نیروی انتظامی گفت: امنیت امروز کشور مرهون از خود گذشتگی خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران است.
کد خبر: ۲۷۷۲۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۶ - 23September 2014

امنیت امروز کشور مرهون از خود گذشتگی‌ خانواده شهدا و ایثارگران است

سردار " اسکندر مومنی" رئیس پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار انتظامی دفاع پرس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس گفت: نسل امروز و آینده ما باید بدانند که امنیت و آرامشی را که امروز در اختیار آنها قرار گرفته است مرهون فداکاری های شهدا، جانبازان و ایثارگرانی است که 8 سال مردانه در مقابل دشمن ایستادند.

وی ادامه داد: آن بزرگواران که در دوران دفاع مقدس جانفشانی کردند و از تمام دار و ندارشان در راه حفاظت از میهن گذشتند، تا ما این امنیت را داشته باشیم هرگز فراموش نمی شوند و ادامه دادن راه این بزرگمردان تاریخ کشورمان وظیفه همه است.

رئیس پلیس راهور ناجا با قدردانی از ایثارگری های خانواده های شهدا تاکید کرد: امنیت امروز کشور را مرهون از خود گذشتگی های خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران هستیم، چرا که این عزیزان با صبوری در غم از دست دادن عزیزترینهایشان تا ابد ما را شرمنده خود کرده اند و قدردانی از این یادگاران دوران دفاع مقدس وظیفه ای فراموش نشدنی است.
 

سردار مومنی با اشاره به نشر صحیح فرهنگ دفاع مقدس تصریح کرد: فرهنگ و ارزش های دفاع مقدس باید صحیح، همانطور که بوده به نسل جوان و جامعه انتقال یابد و هیچگونه افراط و تفریطی در آن صورت نگیرد تا تاثیرات مثبت آن را در بین نسل جوان رقم بزنیم.

رئیس پلیس راهور در پایان گفت وگوی خود با خبرنگار دفاع پرس گفت: برای انتقال فرهنگ بی نظیر دفاع مقدس باید از تمامی ابزارهای هنری استفاده شود اما ناگفته نماند که مسئولیت اصلی انقال ارزش های دفاع مقدس با کسانی است که در آن دوران حضور داشتند چرا که آنها تمامی آن اتفاقات را از نزدیک دیده اند و باید هر آنچه را که دیده اند به نسل جوان انتقال دهند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار