با حکم فرمانده کل سپاه

سرهنگ صفرعلی موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی شد

با حکم سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه، سرهنگ صفرعلی موسوی به‌عنوان فرمانده حفاظت هواپیمایی معرفی شد.
کد خبر: ۲۷۳۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱ - 10September 2014

سرهنگ صفرعلی موسوی فرمانده حفاظت هواپیمایی شد

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، مراسم تودیع و معارفه فرمانده حفاظت هواپیمایی روز گذشته با حضور سردار سلامی جانشین فرمانده کل سپاه، سردار گرجیزاده فرمانده حفاظت سپاه، جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، ایلخانی مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور و مدیران عامل شرکتهای هواپیمایی، فرماندهی پلیس فرودگاههای کشور و فرماندهان و مدیران فرودگاهی در حسینیه حضرت زهرا(س) ستاد حفاظت هواپیمایی برگزار شد.

در این مراسم سردار سلامی با اذعان به عملکرد بسیار خوب سپاه در عرصههای مختلف ازجمله در عرصه امنیت در صنعت هوانوردی کشور که باعث شده دشمنان به رسیدن به بنبست راهبردی و نداشتن استراتژی مشخص در مقابل جمهوری اسلامی ایران اعتراف کنند، این امر را ناشی از احساس مسئولیت و تعهد کارکنان سپاه و بهویژه سپاه حفاظت هواپیمایی دانست و تأکید کرد حفظ این اقتدار و آبرو هزینه و انرژی زیادی را میطلبد.

جهانگیریان رئیس سازمان هواپیمایی کشوری نیز در سخنانی اظهار داشت: سپاه حفاظت هواپیمایی شجره طیبه و حلقه اتصال صنعت هوانوردی با نیروهای اصیل انقلاب است و در پناه تدابیر این سپاه، پروازها با امنیت کامل انجام میگیرد.

ایلخانی، مدیرعامل شرکت فرودگاههای کشور نیز ضمن تبریک به دلیل حسن انتخاب و انتصاب فرمانده جدید حفاظت هواپیمایی به دلیل تجربه زیاد کاری وی در این عرصه بیان کرد: امنیت همواره با ارائه تسهیلات به مسافرین مطرح است. لازمه این امر شناخت صحیح موضوعات امنیتی است و سپاه حفاظت هواپیمایی با بیش از 30 سال تجربه این شناخت را بهخوبی دارا است.

در پایان این مراسم، سردار گرجیزاده ضمن تقدیر و تشکر از حضور میهمانان شرکتکننده و کارکنان حفاظت هواپیمایی برای سرهنگ موسوی، فرمانده جدید حفاظت هواپیمایی آرزوی موفقیت کرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها