طلایی در جمع خبرنگاران:

جریان‌های سیاسی می‌خواهند دغدغه‌ها را به حاشیه‌های سیاسی تبدیل کنند

نایب‌رئیس شورای شهر تهران گفت: به نظر می‌رسد کسانی می‌خواهد که شورا در فضای آرام نباشد و جریان‌های سیاسی می‌خواهند دغدغه‌ها را به حاشیه‌های سیاسی تبدیل کنند.
کد خبر: ۲۶۹۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۶ - 02September 2014

جریان‌های سیاسی می‌خواهند دغدغه‌ها را به حاشیه‌های سیاسی تبدیل کنند

به گزارش گروه اجتماعی  دفاع پرس، "مرتضی طلایی" نایبرئیس شورای شهر تهران در حاشیه انتخابات هیئت رئیسه شورای شهر تهران ضمن تشکر از اصحاب رسانه اظهار داشت: بنده سال قبل نیز نایبرئیس شورا بودم و امیدوارم امسال کنار رئیس جدید شورا با تعامل و تقویت رابطه شهرداری و شورا بتوانیم کمک بیشتری به شهر و شهروندان کنیم.

وی ادامه داد: هرچه تعامل میان شورا و مجلس و میان شورا و دولت تقویت شود فرصت خدمت بیشتر خواهد بود.

نایبرئیس شورای شهر تهران در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر ارزیابی روند انتخابات امروز تصریح کرد: بهخلاف آنچه در بیرون نسبت به شورا وجود دارد در داخل شورا این صحبتها و اخبار نیست، امروز نهایت حسن رفتار و گفتار را از رئیس شورا شاهد بودیم و ایشان برای برگزاری انتخابات سالم، اخلاق مدارانه و بدون حاشیه تلاش کردند تا جایی که حتی به برخی اعضا تذکر هم دادند و این انتخابات از بهترین انتخاباتی بود که تا به حال برگزار شد.

وی در خصوص اولویت اقدامات برای شهر تهران نیز گفت: کماکان بافت فرسوده و حمل و نقل و حاشیههای آن مدنظر است چرا که افرادی که در حاشیه پایتخت زندگی میکنند این زندگی حقشان نیست. امیدواریم بتوانیم نهضت نوسازی و بازسازی بافت فرسوده را داشته باشیم.

طلایی در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه "هفته گذشته اخباری شنیده شده مبنی بر اینکه یک سری از دوستان از یکی از ارگانها به شما توصیه کردند برای ریاست شورا نامزد نشوید" پاسخ داد: بنده مطلقاً اهل دروغ گفتن نیستم و کسی با ما تماس نگرفته، برای اولین بار است که این حرفها را میشنوم. خبرنگار ادامه داد: اما آرایش آرا تأیید کننده این بود که بهشکل سیستماتیک یک نفر از اصولگرایان برای ریاست شورا کاندیدا شود در صورتی که شما یکی از پتانسیلهای ریاست شورا بودید.

وی  داد: یک رقابت بین دوستان ما بود و بنده اعتقاد داشتم از مجموعه اصولگرایان یک نفر برای رقابت ورود پیدا کند. همکاران ما بر آقای چمران اجماع داشتند و ما نیز آن را حمایت و همراهی کردیم و بقیه صحبتها گمانهزنی رسانهای است.

طلایی در پاسخ به خبرنگاری دیگری که عنوان کرد، آیا رد صلاحیت خود را برای انتخابات اصفهان رد میکنید؟  پاسخ داد: شورای نگهبان فصل الخطاب این موضوع است، بنده فرزند انقلاب و نظام هستم و هر چند بار متولد شوم حاضرم جان و مال و هستی خود را برای نظام هزینه کنم.

 نایبرئیس شورای شهر تهران در پایان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فشاری برای نامزد نشدن ریاست شورا روی شما نبود؟ پاسخ داد: خیر. به نظر میرسد دستی از بیرون میخواهد که شورا در فضای آرام نباشد و جریانهای سیاسی میخواهند دغدغهها را به حاشیههای سیاسی تبدیل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار