در حکمی از سوی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی صورت گرفت

انتصاب «مهدی کاموس» به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات سازمان تبلیغات اسلامی

مهدی کاموس به عنوان نویسنده و پژوهشگر تا کنون کتاب های متعددی نظیر «نیایش نسل سرخ، با خدا مشورت کردم: تاریخ شفاهی مدارس اسلامی ایران به روایت محمد دادگسترنیا، مرغ حق: سرگذشت سیدجمال الدین اسدآبادی همدانی را به رشته تحریر در آورده است.
کد خبر: ۲۶۷۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۱ - 01September 2014

انتصاب «مهدی کاموس» به عنوان مدیرکل دفتر مطالعات سازمان تبلیغات اسلامی

به گزارش سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس مهدی کاموس نویسنده و پژوهشگر بر موضوع سبک زندگی در تاریخ ادبیات داستانی به خصوص پس از انقلاب اسلامی مطالعات متعددی داشته است.

وی تاکنون کتابهایی نظیر «نیایش نسل سرخ، با خدا مشورت کردم: تاریخ شفاهی مدارس اسلامی ایران به روایت محمد دادگسترنیا، مرغ حق: سرگذشت سیدجمال الدین اسدآبادی همدانی، نخل بهشتی، مجموعه چند نمایشنامه برگرفته از قرآن، کار امروز را به فردا مینداز! و ...» را به رشته تحریر در آورده است.

دفتر مطالعات، سنجش و رصد محصولات فرهنگی که اکنون کاموس مدیریت آن را بر عهده دارد، زیر نظر معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی فعالیت میکنذ.

این دفتر دیدهبانی، جریانشناسی، تحلیل و بررسی ارزشها و فرهنگ منبعث از کالاهای فرهنگی تولید داخل و خارج را با هدف شناسایی بههنگام جریانها، آیندهپژوهی فرهنگی و ارائة راهبردهای مواجهه و مقابله هوشمندانه با آنها به انجام میرساند.

رصد فرهنگی به عنوان اولین گام مهندسی فرهنگی، وضعیت کالاهای فرهنگی کشور را با نگاهی عینیتگرا در سطوح فرهنگ عمومی و خرده فرهنگهای موجود بررسی نموده و با کالبدشکافی عمیق، ضمن مسئلهیابی و جریانشناسی فرهنگی دینی، نسبت به پیشنهاد تولید محصولات الگو مبادرت مینماید.

انتهای پیام/
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار