عصر امروز

«رقعه» برقعی در فرهنگسرای امید معرفی می‌شود

جلسه معرفی کتاب «رقعه» حمیدرضا برقعی عصر امروز در فرهنگسرای امید تهران برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۶۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۰ - 01September 2014

«رقعه» برقعی در فرهنگسرای امید معرفی می‌شود

به گزارش خبرنگار حوزه کتاب سرویس فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، سومین مجموعه شعر «سیدحمیدرضا برقعی» به نام «رقعه» عصر امروز یکشنبه  ۱۰ شهریور ساعت ۱۸ همزمان با دهه کرامت در فرهنگسرای امید معرفی میشود.

این مراسم با شعرخوانی و حضور شاعران آئینی و منتقدینی چون سعید بیابانکی و جواد محقق همراه خواهد بود. «رقعه» سومین اثر حمیدرضا برقعی است که توسط انتشارات «فصل پنجم» منتشر شده است.

برقعی از برجستهترین شاعران آئینی کشور به شمار میرود که بارها در حضور رهبر معظم انقلاب به شعرخوانی کرده و مورد تفقد رهبری قرار گرفته است.

از این شاعر دو مجموعه شعر آئینی به نامهای «طوفان واژهها»  و«قبله مایل به تو» به چاپ رسیده است که با استقبال چشم گیری همراه بوده است.

تجدید چاپ هشت باره کتاب «طوفان واژهها»، آن هم طی گذشت سه سال موفقیتی ویژه برای این شاعر جوان محسوب میشود. مقدمه محمدعلی مجاهدی (پروانه) بر این اثر تایید کننده توانایی این شاعر جوان است.

مجاهدی در بخش پایانی مقدمهاش مینویسد: زبان ساده و صمیمی، نگاه تازه، فضای سرشار از عاطفه و خیال و شور و حال و بیان روایی جذاب این اثر، آن را در شمار آثار متفاوتی قرار داده است.

خاطرنشان میشود این مراسم در فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین(ع) خیابان ۱۷ شهریور، بوستان خیام برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار