فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی سراوان

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان از کشف و ضبط بیش از یک تن مواد مخدر در مرزهای جنوبی استان در درگیری مسلحانه با اشرار خبر داد.
کد خبر: ۲۶۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۶ - 30August 2014

کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط هنگ مرزی سراوان

به گزارش دفاع پرس، سردار سرتیپدوم پاسدار "رهامبخش حبیبی"  فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: کارکنان هنگ مرزی سراوان با اقدامات دقیق، پیگیریهای شبانه روزی و اشراف اطلاعاتی، از قصد دو باند مواد مخدر برای انتقال محموله خود به داخل کشور آگاه و بلافاصله با آمادگی و تجهیزات کامل، به پوشش کامل نوار مرزی پرداختند.

 فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان ادامه داد: قاچاقچیان که قصد داشتند مواد مخدر خود را از مسیرهای صعب العبور کوهستانی به عمق کشور وارد نمایند، که با حضور مقتدرانه مرزداران مواجه و به سمت آنها تیراندازی کردند.

این مقام ارشد مرزبانی استان خاطرنشان کرد: سرانجام با آتش پر حجم و مقابله مقتدرانه مرزداران هنگ مرزی سراوان، قاچاقچیان ضمن برجای گذاشتن محموله مواد مخدر، مجبور به عقب نشینی به عمق خاک کشور پاکستان شدند.

سردار حبیبی ضمن تقدیر و تشکر از هوشیاری و سرعت عمل مرزداران در برخورد با قاچاقچیان، متجاوزین و عناصر فرصت طلب افزود: مرزداران در پاکسازی از محل وقوع عملیات توانستند ضمن توقیف دو دستگاه خودرو تویوتا و مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات، مقدار یک تٌن و 347 کیلوگرم مواد مخدر شامل، 547 کیلو تریاک و 800 کیلو از نوع حشیش را کشف و ضبط کنند.

وی خاطرنشان کرد: مرزداران و دریابانان استان با پاسداری از مرزهای خاکی و آبی جنوب شرقی کشور، منطقه را برای فعالیت سوداگران مرگ ناامن کرده و با هرگونه تجاوز به مرزهای مقدس جمهوری اسلامی ایران با قدرت برخورد خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار