با میزبانی 247 کانون بسیج هنرمندان

هزار نقطه‌ در کشور، میزبان جشنواره فیلم مقاومت می‌شوند

با میزبانی 247 کانون بسیج هنرمندان از جشنواره فیلم مقاومت، نقاط اکران‌کننده فیلم‌های جشنواره از عدد هزار گذشت.
کد خبر: ۲۶۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۹ - 29August 2014

هزار نقطه‌ در کشور، میزبان جشنواره فیلم مقاومت می‌شوند

به گزارش " دفاع پرس "؛ طبق جدیدترین آمار امور استانهای این رویداد فرهنگی سینمایی، تعداد کانونهای بسیج هنرمندان که تاکنون متقاضی میزبانی جشنواره شدهاند به 247 کانون رسیده است. این در حالی است که تعداد این کانونها در حال افزایش است و تا هفته آینده تعداد نهاییشان مشخص میشود.

بر اساس این خبر، پیش از این، 483 پایگاه بسیج طلاب و روحانیون و 292 مرکز آموزش عالی برای میزبانی جشنواره مقاومت اعلام آمادگی کرده بودند که با آمار جدید امور استانها از تعداد کانونهای بسیج هنرمندان متقاضی، تعداد کل متقاضیان میزبانی نمایش فیلمهای جشنواره به 1022 نقطه در 31 استان کشور رسیده است.

همچنین تاکنون دَهها شهر درخواست برگزاری رقابتی جشنواره استانی مقاومت را به طور همزمان با تهران داشتهاند. به نظر میرسد تا قبل از برگزاری این رویداد فرهنگی، تعداد میزبانان به عدد چشمگیری برسد و شاهد گستردهترین جشنواره فرهنگی – سینمایی پس از انقلاب اسلامی باشیم.

کانونهای بسیج هنرمندان، پایگاههای بسیج طلاب و روحانیون و همچنین پایگاههای بسیج دانشجویی در شهرستانهای مختلف میتوانند در مدت زمان کوتاه باقیمانده، درخواست میزبانی خود از این رویداد ملی را به ستاد مرکزی جشنواره اعلام کنند.

سیزدهمین جشنواره بینالمللی فیلم مقاومت با رویکرد مقاومت، بصیرت و شکوفایی در گستره «سینمای ایران» و «سینمای بینالملل» در قالب بخشهای مختلف فیلم های سینمایی، سینمایی ویدیویی، کوتاه، مستند، چشمانداز سینمای مقاومت ایران،  نشستهای تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامههای جانبی همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار میشود.

انتهای پیام
 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار