رجعت پیکر پاک طلبه شهید بعد از ۲۸ سال

رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند از رجعت پیکر پاک طلبه شهید طیب خرم آبادی بعد از ۲۸ سال به شهرستان نهاوند خبر داد و گفت: مراسم تشییع پیکراین شهید بزرگوار پنج شنبه هفته جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۲۶۳۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۵۵ - 27August 2014

رجعت پیکر پاک طلبه شهید بعد از ۲۸ سال

به گزارش دفاع پرس، علیرضا علی بخشی در گفتگو با مهر اظهار داشت: طلبه شهید طیب خرم آبادی متولد سال ۱۳۴۷ شهرستان نهاوند است که بیستم شهریور سال ۶۵ در منطقه عملیاتی جزیره مجنون و در عملیات عاشورا به علت اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

علی بخشی گفت: بعد از شهادت شرایط و امکان انتقال پیکر مطهر طلبه شهید خرم آبادی از خط مقدم به پشت جبهه و انتقال به شهرستان نهاوند برای تشییع فراهم نشد و پیکر پاک این شهید بزرگوار ۲۸ سال در منطقه عملیاتی جزیره مجنون باقی ماند.

وی افزود: گروه تفحص شهدا بعد از ۲۸ سال پیکر این شهید گرانقدر را پیدا و شناسایی و برای تحویل به خانواده و مراسم تشییع به شهرستان نهاوند منتقل کرده اند.

رئیس بنیاد شهید شهرستان نهاوند عنوان کرد: مراسم وداع با این شهید چهارشنبه شب از ساعت ۲۱:۳۰ در محل سپاه ناحیه نهاوند برگزار می شود.

علیرضا علی بخشی بیان داشت: مراسم تشییع پیکر طلبه شهید طیب خرم آبادی ۱۰ صبح روز پنج شنبه ۳۰ مرداد ماه در استانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع) از مقابل مسجد علمیه سرخیابان تا میدان امام خمینی(ره) برگزار و بعد از مراسم تشییع برای خاک سپاری به گلزار شهدای نهاوند منتقل می شود.

علی بخشی گفت: شهرستان نهاوند دارای ۸۵۰ شهید سرافراز است که از این تعداد، قبور مطهر ۴۰۰ شهید در گلزار شهدای شهر نهاوند و ۴۵۰ شهید دیگر در گلزار شهدای شهرها و بخش و روستای مختلف شهرستان نهاوند قرار دارد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار