در برنامه از آسمان؛ شبکه دوم سیما

جمعه، روایت دیدنی از پایان یک انتظار را ببینید

حال چشمان متنظر یک مادر را فقط یک مادر چشم انتظار می فهمد و بس و گاهی مادری دل سوخته برای سوختگی دل یک مادر دعا می کند و چقدر شیرین است لحظه اجابت ...
کد خبر: ۲۶۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۴ - 27August 2014

جمعه، روایت دیدنی از پایان یک انتظار را ببینید

به گزارش دفاع پرس، تهیه کننده و کارگردان مستند دفاع مقدس گفت: همانطور که پیش از این وعده داده بودیم، این هفته مستندی از زندگی، شهادت و شناسایی پیکر شهید « سعید علی مددی » را برای پخش آماده کرده ایم.

امیر خورشیدی فرد افزود: در این مستند با پدر و مادر شهید در لحظه شیرین وصال بر سر مزار فرزندشان همراه شدیم و شاهد تصاویری زیبا و دیدنی از پایان چشم انتظاری یک مادر دوری کشیـده پس از 32 سال فراق خواهیم بود.

این تهیه کننده و کارگردان ادامه داد: در بخش دیگری از این مستند، با پدر، مادر و برادران شهید به گفتگو نشستیم تا با ویژگیهای این شهید عزیز بیشتر آشنا بشویم.

لازم به اشاره است که شهید عزیز سعید علی مددی در سال 1361 در منطقۀ خرمشهر به شهادت رسیـد و سالها پیکرش در همان حوالی جا ماند تا اینکه در مسیر تفحص شهدا پیدا شده و به عنوان شهید گمنام در ستاد نیروی هوایی ارتش دفن گردید. پس از پیگیری خانواده شهید و مسئولین امور از طریق آزمایشهای پزشکی این شهید بزرگوار در مرداد ماه سال جاری احراز هویت شده و محل دفن ایشان مشخص گردید.

از عوامل تولید این برنامه می توان به بابک مهدی زاده (تصویربردار و تدوین)، مرتضی اعطاسی (دستیار تصویربردار)، نادر گوهر سودی (گوینده)، عباس خورشیدی فرد (روابط عمومی) و حمید بناء (نویسنده) اشاره کرد. این برنامه تلویزیونی جمعه هفتم شهریور ساعت 20:45 از شبکه دو سیما به روی آنتن می رود.

 

منبع:مشرق

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار