همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق(ع)

پیکر دو تن از شهدای گمنام در منطقه قیام دشت آرام گرفت

پیکر دو تن از شهدای گمنام دفاع مقدس صبح امروز در میان گروه های مختلف مردم در محله قیام دشت در منطقه 15 تهران تشییع و در بوستان آزادی این منطقه به خاک سپرده شد.
کد خبر: ۲۵۷۸۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵ - 22August 2014

پیکر دو تن از شهدای گمنام در منطقه قیام دشت آرام گرفت

به گزارش خبرنگار جهاد و شهادت خبرگزاری دفاع مقدس پیکرهای پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام تازه تفحص شده در میان استقبال پرشور و کم نظیر مردم قیام دشت و در ایام شهادت امام صادق (ع) تشییع و پس از برگزاری مراسم پرشور سینه زنی و وداع با این عزیزان در بوستان آزادی این منطقه در آغوش خاک آرام گرفتند. 

این مراسم در ساعت 9:30 صبح امروز از مقابل مسجد صاحب الزمان در خیابان ولی عصر (عج) شروع شد و با عبور از خیابان های این منطقه همراه با مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در مقابل بوستان آزادی خاتمه یافت.

نماز میت شهدای گمنام به امامت حجت الاسلام امیری امام جمعه قیام دشت برگزار شد. مراسم شام غریبان این دو شهید گرانقدر نیز بعد از نماز مغرب در کنار آرامگاه این عزیران برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که گروه های مختلفی از مردم از کودک و خردسال گرفته تا پیر و جوان با پای پیاده با کاروان شهدای گمنام همگام شدند.

پس از این مراسم بوستان آزادی قیام دشت که حالا مدفن دو تن از شهدای گمنام این سرزمین است به بوستان "شهدای گمنام" تغییر نام خواهد یافت.

این دو شهید گمنام دفاع مقدس 21 ساله و 29 ساله بوده و با تلاشهای کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مناطق عملیاتی فاو و جزیره مجنون کشف و با تلاش و پیگیری مردم شهید پرور قیام دشت در این منطقه تشییع و تدفین شد.

نظر شما
پربیننده ها