با پخش امشب سومین قسمت برنامه

سردار کوثری، احمد دهقان و ساسان مویدی به «رادیو روزگار» می آیند

سومین قسمت برنامه «رادیو روزگار»، امشب با روایت ناشنیده هایی از زندگی سردار کوثری، مرور دلایل پذیرش قطع نامه 598 توسط ایران، سخت ترین شات های ساسان مویدی در جنگ و چندین موضوع جذاب دیگر به روی آنتن شبکه رادیویی کتاب می رود.
کد خبر: ۲۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۱ - 22August 2014

سردار کوثری، احمد دهقان و ساسان مویدی به «رادیو روزگار» می آیند

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دفاع مقدس، محسن سوهانی و محمود بابایی تهیه کننده و سردبیر این برنامه امشب در سومین قسمت «رادیو روزگار» در بخش های مختلف به موضوعات متنوعی از تاریخ انقلاب و دفاع مقدس می پردازند.

در بخش صدای تاریخ در قالب پرونده ویژه این هفته قطع نامه 598 شورای امنیت، نکات ناشنیده ای از قطع نامه 598 شورای امنیت را از زبان حاج مجتبی داوودی راسخ و سرهنگ ارتشی محمدرضا تقی زاده خواهیم شنید.

در بخش تاریخ سازان این هفته سردار کوثری نماینده مجلس شواری اسلامی و یکی از فرماندهان سابق سپاه پاسداران به بیان فرازهای جذابی از زندگی خود من جمله ماجرای جنجالی زندانی شدنش در سال های پس از جنگ می پردازد.

بخش تاریخ نگاران این هفته به بیان خاطرات تلخ و شیرین جنگ از منظر لنز دوربین ساسان مویدی یکی از عکاسان گمنام و پرکار 8 سال دفاع مقدس می پردازد و سخت ترین و شیرین ترین لحظات حضورش در جبهه را بیان می کند.

بخش طرفه های تاریخ به نمایشنامه ای رادیویی از تصرف و آزاد سازی سوسنگرد اختصاص دارد.

دیده بان تاریخ این هفته، اخبار مربوط به روایت تاریخ شفاهی کمیته استقبال از امام خمینی، انتشار مجموعه خاطرات فرمانده گردان المهدی به نام هدایت سوم، انتشار خاطرات سید مرتضی نبوی از 57 تا 78 و خبر فوت مرحوم مختارپور قهرودی را به سمع و نظر شنوندگان می رسد.

در قلمستان تاریخ نیز سومین جلسه تدریس خاطره نگاری و رمان نویسی تاریخی از زبان احمد دهقان ، پخش میگردد.

گفتنی است سایر عوامل دست اندرکار این برنامه عبارتند از دستیار تهیه: علی خانباباخانی، نویسنده: علی اصغر بهمن نیا، گوینده: حسین شعبانی، تدوین و صدا گذاری: سید ابراهیم احمدی، هماهنگی: میثم شجر، روابط عمومی: فرزام محبی

برنامه «رادیو روزگار» جمعه هر هفته ساعت 22 روی موج FM  ردیف 5/95 مگاهرتز شبکه رادیویی کتاب همنشین شنوندگان رادیو خواهد بود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار