فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان خبر داد

کشف 17 تن مواد مخدر در "سیستان و بلوچستان"

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از کشف نزدیک به 17 تن انواع مواد مخدر از ابتدای سال جاری در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۵۷۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۴ - 21August 2014

کشف 17 تن مواد مخدر در

به گزارش دفاع پرس، سرتیپ دوم پاسدار"حسین رحیمی" فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان عصر دیروز در دیدار با قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری و هیئت همراه با بیان این مطلب اظهار داشت: استان سیستان و بلوچستان به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با کشور افغانستان که از مراکز اصلی تولید مواد مخدر در جهان می باشد از موقعیت ژئوپولوتیک بسیار حساسی برخوردار است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: نیروی انتظامی در سطح استان با توجه به اهمیت مبارزه با مواد مخدر و مقابله با سوداگران مرگ،برخورد جدی با این پدیده شوم را در دستور کار قرار داده است.


وی در ادامه سخنان خود ضمن بیان چندین عملیات منجر به درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ از ابتدای سال تا کنون تصریح کرد: در این درگیری ها ماموران ضمن به هلاکت رساندن پنج قاچاقچی ،34 قبضه سلاح جنگی و 108 دستگاه انواع خودرو های سبک و سنگین را از قاچاقچیان توقیف کرده اند.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه با تلاش ماموران تعداد 19 باند بزرگ توزیع کننده مواد مخدردرعملیات های پلیسی منهدم شده اند، افزود: از ابتدای سال تا کنون طی چندین عملیات در نقاط مختلف استان یک هزار و 79 نفر به جرم مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند.

سردار رحیمی در بخش پایانی سخنان خود با بیان وجود چند ایستگاه بازرسی مصوب در سطح استان گفت: با تجهیز این ایستگاه ها به تجهیزات جدید و اسقرار سگ های مواد یاب در این یگان ها، سوداگران مرگ بیشتر در رسیدن به اهداف پلید خود ناکام خواهند ماند.

دکتر "جزینی" نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش های نیرویی انتظامی در راستای مبارزه با مواد مخدر، هدف اصلی خود از سفر به زاهدان را بررسی مشکلات ومعضلات در این حوزه عنوان کرد.

قائم مقام ستاد مبارزه با مواد مخدر ریاست جمهوری، مبارزه با مواد مخدر با رویکرد اجتماعی و مشارکت مردم را از برنامه های این ستاد عنوان کرد و افزود:در این استان 40 سازمان مردم نهاد در این حوزه داریم که باید با افزایش این نهادها مشارکت مردم در حل معضل مواد مخدر افزایش دهیم.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار